הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קריית אתא – איפה כדאי לעשות, השוואת מחירים, הנחות ומבצעים בקריית אתא

בעוד שבעולם הנשים טיפולי הלייזר הם מאוד פופולריים, רוב הגברים עדיין לא יודעים שהם בכלל יכולים לבצע טיפולי לייזר. וחבל, כי היום אפשר לבצע את הטיפולים האלו כמעט בכל אזור בארץ. אז בין אם אתם מוכנים לקבוע טיפולי לייזר לגברים באזור קריית אתא או שאתם רק בוחנים את השטח – המאמר הבא הוא בשבילכם!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קריית אתא

אילו טיפולי לייזר לגברים אפשר לעשות באזור קריית אתא?

כבר במאה הקודמת, התגלה כי באמצעות שימוש בטכנולוגיית לייזר מתקדמת אפשר להסיר שיער בצורה יעילה במיוחד. כיום, קיימות מספר שיטות שונות להסרת שיער בלייזר המספקות תוצאות לטווח ארוך ומסירות את רוב שיערות הגוף באזורים בהם הטיפול מתבצע. אז עם אילו טיפולי לייזר לגברים באזור קריית אתא תוכלו להסיר את השיער שלכם? הנה הסבר על כמה מהשיטות פופולריות ביותר.

השיטה שכולנו מכירים – לייזר לגברים

אז איך לייזר לגברים באזור קריית אתא יאפשר לכם להסיר את שיער הגוף שלכם? שיטת הלייזר הרגילה עושה שימוש בגלי אור בעוצמה גבוהה ובאורך גל קבוע שנקבע מראש כדי לחמם את חומר המלנין, שנמצא בשיערות שלנו ובזקיקי השיערה שלנו. חימום השיערות וזקיקי השיערה הורס את השיערות ופוגם את זקיקי השיערה, מה שמאפשר ליצור נזק שמונע מהזקיקים להצמיח שיערות לאורך זמן.

כמו לייזר, רק אחרת – IPL לגברים

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

ד"ר Dr Davin Lim מציג הסרת שיער בלייזר לגברים באתר YouTube:

SHR ולייזר לגברים – מה ההבדל?

על הסרת שיער ב-SHR כבר שמעתם? למעשה, מדובר בעוד שיטה שפועלת על טכנולוגיית הלייזר. מכשיר ה-SHR מפיק גלי אור, בדומה למכשיר הלייזר, כאשר ההבדל הוא שהגלים המופקים על ידיו הם חלשים יותר מאשר גלי האור המופקים על ידי מכשיר הלייזר, מה שמאפשר לחמם את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה בצורה הדרגתית.

כמה עולים טיפולי לייזר לגברים בקריית אתא?

אז כמה באמת עולה לעשות לייזר לגברים באזור קריית אתא? בדקנו כמו עולים טיפולי לייזר ואת המסקנות, הכנסנו לטבלת מחירים של טיפולי לייזר לגברים, שתעזור לך לבחור את הטיפולים שמתאימים לתקציב שלך.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
יריכיים 262-311 ₪
עורף 213-293 ₪
חזה 348-411 ₪
גב מלא 678-760 ₪
לחיים 123-137 ₪
קו ביקיני 120-159 ₪
ישבן (טוסיק) 821-906 ₪
מפשעות 184-308 ₪
אוזניים 197-276 ₪
פאות 90-121 ₪
כתפיים 302-390 ₪
בית שחי 194-294 ₪
אצבעות 103-131 ₪
סנטר 134-216 ₪
צוואר 99-125 ₪
רגליים מלאות 457-592 ₪
ידיים מלאות 311-429 ₪
פנים 344-444 ₪
גוף מלא 1365-1662 ₪

ט.ל.ח – מטרת הטבלה הינה להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר לגברים באזור קריית אתא. יתכן והנתונים בטבלה אינם נכונים ו/או מעודכנים ואין לראות בטבלה כהתחייבות למחיר כזה או אחר.

תוכנית לייזר לגברים דורשת לא מעט טיפולים. בשביל לעשות לך את החיים קלים יותר, הכנסנו את המפה של אזור קריית אתא ממש כאן למטה, והיא תעזור לך לגלות איזה מכון הסרת השיער נמצא הכי קרוב אלייך.

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – קריית אתא