הסרת שיער בלייזר לגברים באזור נצרת עילית – טיפים, השוואת מחירים ומבצעים בנצרת עילית

האם קיימים טיפולי לייזר לגברים? אילו טיפולי לייזר לגברים אפשר לעשות באיזור נצרת עילית? כמה עולה לייזר לגברים? למרות שטיפולי הלייזר מתאימים לשני המינים ולמרות שאפילו קיימים מכוני לייזר לגברים בלבד, זהו עדיין טיפול שמעט מאוד גברים מכירים ומבצעים. במדריך הבא, נדבר על כל מה שאתם צריכים לדעת על טיפולי לייזר לגברים באזור נצרת עילית כדי שגם אתם תוכלו להנות מגוף אסתטי, חלק ונטול שיערות.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור נצרת עילית

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת נצרת עילית

כבר במאה הקודמת, התגלה כי באמצעות שימוש בטכנולוגיית לייזר מתקדמת אפשר להסיר שיער בצורה יעילה במיוחד. כיום, קיימות מספר שיטות שונות להסרת שיער בלייזר המספקות תוצאות לטווח ארוך ומסירות את רוב שיערות הגוף באזורים בהם הטיפול מתבצע. אז עם אילו טיפולי לייזר לגברים באזור נצרת עילית תוכלו להסיר את השיער שלכם? הנה הסבר על כמה מהשיטות פופולריות ביותר.

השיטה שכולנו מכירים – לייזר לגברים

אם תקבעו טיפולי לייזר לגברים באזור נצרת עילית או בכל אזור אחר בארץ או בעולם, רוב הסיכויים שתבצעו את טיפולי הלייזר המסורתיים. בטיפולים אלו, משתמשים במכשור מתקדם המפיק גלי אור חזקים במיוחד בעלי אורך גל קבוע, כאשר אותם גלי אור נקלטים בחומר הנקרא מלנין.
אותו המלנין הוא החומר שמקנה לעורנו ולשיערות שלנו את הגוון הכהה שלהם, וכאשר העור כהה, גלי האור נוטים להיקלט בעור עצמו ולא בשיערות ובזקיקי השיערה. מסיבה זו, טיפולי לייזר עובדים טוב יותר ככל שגוון העור בהיר יותר וגוון השיערות כהה יותר.

הסרת שיער לגברים ב-IPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אם יש מתחרה לשיטת הלייזר, זו היא שיטת ה-IPL. אז כמה באמת הסרת השיער ב-IPL שונה מהסרת השיער בלייזר? ובכן, אם התוצאות הן מה שמעניין אתכם – כנראה שתישארו נטולי שיער בין אם תבצעו טיפולי לייזר לגברים באזור נצרת עילית ובין אם תבצעו טיפולי IPL לגברים באזור נצרת עילית. וכמובן שיטה זו מתאימה להסרת שיער בלייזר בגב ובמקומות רחבים אחרים.
ההבדל בין שתי השיטות הוא גלי האור בהם משתמשים כדי להסיר את השיער, כאשר ב-IPL גלים אלו הם בספקטרום רחב יותר. החסרון שנובע מכך הוא שלשיטת ה-IPL ישנם אחוזי הצלחה נמוכים יותר בקרב כלל האוכלוסייה, ומצד שני זה גם מה שמקנה לשיטה את היתרון שלה – אחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב בעלי עור כהה. כמובן אנחנו ממליצים לנכיר עוד שיטות להסרת שיער.

באתר YouTube תוכלו לראות הדגמה של Dr Davin Lim על הסרת שיער בלייזר לגברים:

הסרת שיער עם טכנולוגיית ה-SHR לגברים

על הסרת שיער ב-SHR כבר שמעתם? למעשה, מדובר בעוד שיטה שפועלת על טכנולוגיית הלייזר. מכשיר ה-SHR מפיק גלי אור, בדומה למכשיר הלייזר, כאשר ההבדל הוא שהגלים המופקים על ידיו הם חלשים יותר מאשר גלי האור המופקים על ידי מכשיר הלייזר, מה שמאפשר לחמם את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה בצורה הדרגתית.

עלות של לייזר לגברים באזור נצרת עילית

אז כמה באמת עולה לעשות לייזר לגברים באזור נצרת עילית? בדקנו כמו עולים טיפולי לייזר ואת המסקנות, הכנסנו לטבלת מחירים של טיפולי לייזר לגברים, שתעזור לך לבחור את הטיפולים שמתאימים לתקציב שלך.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
עורף 214-260 ₪
חזה 355-440 ₪
מפשעות 202-318 ₪
פאות 93-129 ₪
ידיים מלאות 343-434 ₪
קו ביקיני 142-169 ₪
אצבעות 119-142 ₪
פנים 321-402 ₪
סנטר 144-234 ₪
גוף מלא 1365-1636 ₪
גב מלא 695-757 ₪
בית שחי 196-260 ₪
צוואר 112-128 ₪
רגליים מלאות 484-578 ₪
כתפיים 301-388 ₪
יריכיים 239-344 ₪
ישבן (טוסיק) 825-935 ₪
לחיים 109-135 ₪
אוזניים 151-251 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו אינפורמטיבית בלבד ויש לקחת אותה בעירבון מוגבל. אין לראות בטבלה כהצעת מחיר או התחייבות לאספקת שירותי לייזר לגברים.

אחרי שמצאת כמה מקומות מומלצים בהם תוכל לעשות לייזר לגברים באזור נצרת עילית, תוכל להשתמש במפה שלנו כדי להבין איזה מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע!

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – נצרת עילית