הסרת שיער בלייזר לגברים באזור נס ציונה – כל הפרטים – השוואת מחירים, איפה כדאי? וטיפים חשובים בנס ציונה

בעוד שבעולם הנשים טיפולי הלייזר הם מאוד פופולריים, רוב הגברים עדיין לא יודעים שהם בכלל יכולים לבצע טיפולי לייזר. וחבל, כי היום אפשר לבצע את הטיפולים האלו כמעט בכל אזור בארץ. אז בין אם אתם מוכנים לקבוע טיפולי לייזר לגברים באזור נס ציונה או שאתם רק בוחנים את השטח – המאמר הבא הוא בשבילכם!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור נס ציונה

לייזר לגברים באזור נס ציונה – אילו שיטות קיימות?

כבר במאה הקודמת, התגלה כי באמצעות שימוש בטכנולוגיית לייזר מתקדמת אפשר להסיר שיער בצורה יעילה במיוחד. כיום, קיימות מספר שיטות שונות להסרת שיער בלייזר המספקות תוצאות לטווח ארוך ומסירות את רוב שיערות הגוף באזורים בהם הטיפול מתבצע. אז עם אילו טיפולי לייזר לגברים באזור נס ציונה תוכלו להסיר את השיער שלכם? הנה הסבר על כמה מהשיטות פופולריות ביותר.

השיטה שכולנו מכירים – לייזר לגברים

אם שמעתם על חבר שעשה לייזר לגברים באזור נס ציונה כדי להסיר את השיער שלו, ככל הנראה שהוא ביצע טיפולי לייזר מסורתיים. טיפולים אלו, שהם גם הפופולריים ביותר, מאפשרים לבצע הסרת שיער על ידי הפקת גלי אור עוצמתיים באורך גל קבוע המחממים חומר הנקרא מלנין שנמצא בשיערות שלנו וחשוב יותר, בזקיקי השיערה שלנו.
חימום המלנין, שבעזרתו מסירים את השיער גם בשיטות הלייזר הבאות עליהן נדבר בהמשך, מזיק לזקיקי השיערה ובכך מונע מהם להמשיך ולהצמיח שיערות בעתיד. דבר זה מאפשר לשיטת הלייזר להיות שיטת הסרת השיער שנחשבת על ידי אנשים רבים להיות היעילה ביותר לטווח ארוך.

אל תקראו לו לייזר- הסרת שיער בIPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אולי שמעתם על שיטת הסרת השיער ב-IPL. מה שאולי לא ידעתם הוא ששיטה זו מתבססת גם היא על טכנולוגיה שדומה לזו של מכשירי הלייזר. גם בטיפולי לייזר וגם בטיפולי IPL, תהליך הסרת השיער מתאפשר על ידי הפקת גלי אור הנקלטים במלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה.
אז מה שונה כאן? בשיטת ה-IPL, גלי האור אינם באורך גל קבוע אלא באורכי גל משתנים. דבר זה מאפשר לא פעם לבצע הסרת שיער עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר בגברים עם עור כהה או שיער בהיר מאשר עם טיפולי לייזר לגברים. החסרון? עבור האדם הממוצע, הסיכוי לתוצאות מושלמות נמוך יותר וכמות הטיפולים הנדרשת גבוהה יותר. כמובן כדאי לבדוק גם מכשיר ביתי להסרת שיער.

ביוטיוב תוכלו לראות איך Dr Davin Lim מדגים על עצמו הסרת שיער בלייזר:

הסרת שיער לגברים בטכנולוגיית SHR

השיטה האחרונה עליה נדבר היא ה-SHR, שיטה נוספת המתבססת על טכנולוגיית הלייזר. ההבדל העיקרי הוא שבמקום גלי אור עוצמתיים הפועלים לזמן קצר באופן ממוקד, ב-SHR גלי האור הם בעוצמה נמוכה כאשר המכשיר נע על פני שטחים גדולים יותר ומחמם את המלנין בהדרגה.

טבלת מחירים לייזר לגברים בסביבות נס ציונה

אז כמה עולה לייזר לגברים באזור נס ציונה? הטבלה שלנו מציגה את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל ותאפשר לך להבין כמה, פחות או יותר, הולכים לעלות לך הטיפולים.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
פאות 107-134 ₪
עורף 240-316 ₪
פנים 314-403 ₪
חזה 336-437 ₪
אוזניים 152-257 ₪
צוואר 90-126 ₪
קו ביקיני 122-168 ₪
מפשעות 180-315 ₪
גוף מלא 1377-1632 ₪
ידיים מלאות 334-406 ₪
יריכיים 267-291 ₪
סנטר 167-204 ₪
לחיים 102-133 ₪
בית שחי 164-260 ₪
רגליים מלאות 497-594 ₪
אצבעות 120-137 ₪
ישבן (טוסיק) 850-957 ₪
גב מלא 705-809 ₪
כתפיים 307-384 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה להציג את טווחי המחירים בשוק של טיפולי לייזר לגברים, אבל ישנה אפשרות שאינה מעודכנת. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בה כהתחייבות לטיפולי לייזר במחיר כזה או אחר.

אם כבר לעשות טיפולי לייזר לגברים באזור נס ציונה, למה לא לעשות את זה כמה שיותר קרוב לבית? מצא כמה אופציות, והשתמש במפה שלנו כדי להחליט איפה הכי כדאי לך לעשות את הטיפולים שלך.

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – נס ציונה