הסרת שיער בלייזר לגברים באזור יקנעם – המדריך המלא, השוואת מחירים ועלויות לפי אזורים, מבצעים והנחות ביקנעם

לא נמאס לך לעשות הסרת שיער עם שעווה, ולבקש מהחברה לעזור לך לגלח את הגב? טיפולי לייזר לגברים באזור יקנעם הם פתרון אמיתי לבעיה אמיתית, פתרון שמספק תוצאות לטווח ארוך שנשארות איתך למשך שנים ומאפשרות לך להנות מהגוף שמגיע לך. אז אילו שיטות לייזר לגברים קיימות, וכמה עולים טיפולי הסרת שיער בלייזר לגבר? כל הפרטים – בפנים.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור יקנעם

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת יקנעם

טיפולי לייזר לגברים באזור יקנעם יאפשרו לכם להסיר את רוב שיער הגוף שלכם לטווח זמן ארוך במיוחד עם מינימום תופעות לוואי ועם מינימום התעסקות. אז מה ההבדל בין שיטות הלייזר השונות, ואיך כל שיטה בעצם עובדת?

לייזר לגברים באזור יקנעם בשיטה המסורתית

אז איך לייזר לגברים באזור יקנעם יאפשר לכם להסיר את שיער הגוף שלכם? שיטת הלייזר הרגילה עושה שימוש בגלי אור בעוצמה גבוהה ובאורך גל קבוע שנקבע מראש כדי לחמם את חומר המלנין, שנמצא בשיערות שלנו ובזקיקי השיערה שלנו. חימום השיערות וזקיקי השיערה הורס את השיערות ופוגם את זקיקי השיערה, מה שמאפשר ליצור נזק שמונע מהזקיקים להצמיח שיערות לאורך זמן.

הסרת שיער לגברים עם IPL

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אם יש מתחרה לשיטת הלייזר, זו היא שיטת ה-IPL. אז כמה באמת הסרת השיער ב-IPL שונה מהסרת השיער בלייזר? ובכן, אם התוצאות הן מה שמעניין אתכם – כנראה שתישארו נטולי שיער בין אם תבצעו טיפולי לייזר לגברים באזור יקנעם ובין אם תבצעו טיפולי IPL לגברים באזור יקנעם. וכמובן שיטה זו מתאימה להסרת שיער בלייזר בגב ובמקומות רחבים אחרים.
ההבדל בין שתי השיטות הוא גלי האור בהם משתמשים כדי להסיר את השיער, כאשר ב-IPL גלים אלו הם בספקטרום רחב יותר. החסרון שנובע מכך הוא שלשיטת ה-IPL ישנם אחוזי הצלחה נמוכים יותר בקרב כלל האוכלוסייה, ומצד שני זה גם מה שמקנה לשיטה את היתרון שלה – אחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב בעלי עור כהה. כמובן אנחנו ממליצים לנכיר עוד שיטות להסרת שיער.

באתר YouTube תוכלו לראות הדגמה של Dr Davin Lim על הסרת שיער בלייזר לגברים:

הסרת שיער לגברים בטכנולוגיית SHR

בדומה ללייזר בגברים, הסרת השיער ב-SHR מתאפשרת על ידי הפקת גלי אור באורך גל קבוע. ההבדל הוא שבשיטת ה-SHR גלי האור חלשים יותר והם מחממים את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה באופן הדרגתי, בשונה מהחימום הממוקד והמהיר של הלייזר הרגיל.

כמה עולים טיפולי לייזר לגברים ביקנעם?

רוצה לדעת כמה עולה לייזר לגברים ביקנעם? כל מה שאתה צריך לעשות הוא להציץ בטבלה שלנו, שתאפשר לך לגלות מה הם טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל בכלל ובאזור יקנעם בפרט.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
סנטר 153-218 ₪
גוף מלא 1361-1665 ₪
לחיים 122-136 ₪
רגליים מלאות 528-614 ₪
עורף 214-292 ₪
צוואר 106-128 ₪
ידיים מלאות 332-438 ₪
אצבעות 124-140 ₪
פנים 343-402 ₪
כתפיים 315-393 ₪
מפשעות 152-279 ₪
חזה 339-430 ₪
גב מלא 689-792 ₪
יריכיים 267-316 ₪
קו ביקיני 123-157 ₪
פאות 90-129 ₪
אוזניים 193-306 ₪
בית שחי 187-253 ₪
ישבן (טוסיק) 825-931 ₪

ט.ל.ח – טבלת המחירים נועדה לספק אינפורמציה שתעזור לכם לבחור שירותי לייזר בצורה טובה יותר. עם זאת, יתכן והנתונים שבה אינם מעודכנים ואין לראות בה בהתחייבות למחיר כזה או אחר.

תוכנית לייזר לגברים דורשת לא מעט טיפולים. בשביל לעשות לך את החיים קלים יותר, הכנסנו את המפה של אזור יקנעם ממש כאן למטה, והיא תעזור לך לגלות איזה מכון הסרת השיער נמצא הכי קרוב אלייך.

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – יקנעם