הסרת שיער בלייזר לגברים באזור יהוד – איפה כדאי לעשות, השוואת מחירים, הנחות ומבצעים ביהוד

הקיץ כבר ממש כאן וכולנו רוצים להגיע אליו כמה שיותר מוכנים. בין אם אתם מסירים את השיער באופן קבוע והחלטתם לחפש פתרון שמחזיק לאורך זמן, ובין אם אתם רק מתעניינים מה היא השיטה הכי טובה להסיר שיער גוף באזור המגורים שלכם, המדריך הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
אז… לייזר לגברים באזור יהוד – בואו נדבר על זה!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור יהוד

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת יהוד

כשאומרים לייזר לגברים, מתכוונים להסרת שיער בטכנולוגיית הלייזר שמסירה שיער גוף לטווחי זמן ארוכים. עם זאת, קיימות שיטות לייזר שונות, ועכשיו הגיע הזמן להכיר אותן מקרוב ולהבין מה ההבדל ביניהן.

לייזר לגברים בשיטה הרגילה

אם תקבעו טיפולי לייזר לגברים באזור יהוד או בכל אזור אחר בארץ או בעולם, רוב הסיכויים שתבצעו את טיפולי הלייזר המסורתיים. בטיפולים אלו, משתמשים במכשור מתקדם המפיק גלי אור חזקים במיוחד בעלי אורך גל קבוע, כאשר אותם גלי אור נקלטים בחומר הנקרא מלנין.
אותו המלנין הוא החומר שמקנה לעורנו ולשיערות שלנו את הגוון הכהה שלהם, וכאשר העור כהה, גלי האור נוטים להיקלט בעור עצמו ולא בשיערות ובזקיקי השיערה. מסיבה זו, טיפולי לייזר עובדים טוב יותר ככל שגוון העור בהיר יותר וגוון השיערות כהה יותר.

הסרת שיער לגברים ב-IPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אם יש מתחרה לשיטת הלייזר, זו היא שיטת ה-IPL. אז כמה באמת הסרת השיער ב-IPL שונה מהסרת השיער בלייזר? ובכן, אם התוצאות הן מה שמעניין אתכם – כנראה שתישארו נטולי שיער בין אם תבצעו טיפולי לייזר לגברים באזור יהוד ובין אם תבצעו טיפולי IPL לגברים באזור יהוד. וכמובן שיטה זו מתאימה להסרת שיער בלייזר בגב ובמקומות רחבים אחרים.
ההבדל בין שתי השיטות הוא גלי האור בהם משתמשים כדי להסיר את השיער, כאשר ב-IPL גלים אלו הם בספקטרום רחב יותר. החסרון שנובע מכך הוא שלשיטת ה-IPL ישנם אחוזי הצלחה נמוכים יותר בקרב כלל האוכלוסייה, ומצד שני זה גם מה שמקנה לשיטה את היתרון שלה – אחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב בעלי עור כהה. כמובן אנחנו ממליצים לנכיר עוד שיטות להסרת שיער.

דוגמא אמיתית להסרת שיער בלייזר לגברים תוכלו לראות בסרטון הבא – Dr Davin Lim מדגים הב YouTube איך עושים זאת:

הסרת שיער לגברים בטכנולוגיית SHR

מה ההבדל בין SHR ללייזר? ה-SHR הוא בעצם סוג של לייזר, אבל ההבדל הוא שב-SHR, גלי האור חלשים יותר ורחבים יותר. דבר זה מאפשר למכשירי ה-SHR לחמם את המלנין באזורים שלמים במקביל, אך באופן הדרגתי.

כמה עולים טיפולי לייזר לגברים ביהוד?

רוצה לדעת כמה עולה לייזר לגברים ביהוד? כל מה שאתה צריך לעשות הוא להציץ בטבלה שלנו, שתאפשר לך לגלות מה הם טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל בכלל ובאזור יהוד בפרט.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
אוזניים 165-307 ₪
גוף מלא 1351-1618 ₪
לחיים 120-144 ₪
יריכיים 262-332 ₪
גב מלא 697-797 ₪
רגליים מלאות 450-574 ₪
חזה 337-404 ₪
סנטר 139-236 ₪
קו ביקיני 123-153 ₪
עורף 239-291 ₪
כתפיים 358-390 ₪
מפשעות 245-279 ₪
ישבן (טוסיק) 822-932 ₪
פאות 100-123 ₪
פנים 332-407 ₪
אצבעות 110-132 ₪
ידיים מלאות 302-430 ₪
צוואר 90-122 ₪
בית שחי 198-290 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה להציג את טווחי המחירים בשוק של טיפולי לייזר לגברים, אבל ישנה אפשרות שאינה מעודכנת. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בה כהתחייבות לטיפולי לייזר במחיר כזה או אחר.

אם החלטת לעשות טיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים באזור יהוד, שווה למצוא את המקום שבו יהיה לך הכי נוח לעבור את הטיפולים, לא? המפה שכאן למטה תעזור לך להבין באיזה מכון הסרת שיער יהיה לך הכי נוח לעבור את טיפולי הסרת השיער שלך.

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – יהוד