הסרת שיער בלייזר לגברים באזור טמרה – המדריך המלא, השוואת מחירים ועלויות לפי אזורים, מבצעים והנחות בטמרה

הקיץ כבר ממש כאן וכולנו רוצים להגיע אליו כמה שיותר מוכנים. בין אם אתם מסירים את השיער באופן קבוע והחלטתם לחפש פתרון שמחזיק לאורך זמן, ובין אם אתם רק מתעניינים מה היא השיטה הכי טובה להסיר שיער גוף באזור המגורים שלכם, המדריך הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
אז… לייזר לגברים באזור טמרה – בואו נדבר על זה!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור טמרה

לייזר לגברים באזור טמרה – אילו שיטות קיימות?

כשאומרים לייזר לגברים, מתכוונים להסרת שיער בטכנולוגיית הלייזר שמסירה שיער גוף לטווחי זמן ארוכים. עם זאת, קיימות שיטות לייזר שונות, ועכשיו הגיע הזמן להכיר אותן מקרוב ולהבין מה ההבדל ביניהן.

לייזר רגיל לגברים – מה זה אומר?

אם שמעתם על חבר שעשה לייזר לגברים באזור טמרה כדי להסיר את השיער שלו, ככל הנראה שהוא ביצע טיפולי לייזר מסורתיים. טיפולים אלו, שהם גם הפופולריים ביותר, מאפשרים לבצע הסרת שיער על ידי הפקת גלי אור עוצמתיים באורך גל קבוע המחממים חומר הנקרא מלנין שנמצא בשיערות שלנו וחשוב יותר, בזקיקי השיערה שלנו.
חימום המלנין, שבעזרתו מסירים את השיער גם בשיטות הלייזר הבאות עליהן נדבר בהמשך, מזיק לזקיקי השיערה ובכך מונע מהם להמשיך ולהצמיח שיערות בעתיד. דבר זה מאפשר לשיטת הלייזר להיות שיטת הסרת השיער שנחשבת על ידי אנשים רבים להיות היעילה ביותר לטווח ארוך.

כמו לייזר, רק אחרת – IPL לגברים

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אולי שמעתם על שיטת הסרת השיער ב-IPL. מה שאולי לא ידעתם הוא ששיטה זו מתבססת גם היא על טכנולוגיה שדומה לזו של מכשירי הלייזר. גם בטיפולי לייזר וגם בטיפולי IPL, תהליך הסרת השיער מתאפשר על ידי הפקת גלי אור הנקלטים במלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה.
אז מה שונה כאן? בשיטת ה-IPL, גלי האור אינם באורך גל קבוע אלא באורכי גל משתנים. דבר זה מאפשר לא פעם לבצע הסרת שיער עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר בגברים עם עור כהה או שיער בהיר מאשר עם טיפולי לייזר לגברים. החסרון? עבור האדם הממוצע, הסיכוי לתוצאות מושלמות נמוך יותר וכמות הטיפולים הנדרשת גבוהה יותר. כמובן כדאי לבדוק גם מכשיר ביתי להסרת שיער.

דוגמא אמיתית להסרת שיער בלייזר לגברים תוכלו לראות בסרטון הבא – Dr Davin Lim מדגים הב YouTube איך עושים זאת:

הסרת שיער SHR לגברים

שיטת ה-SHR כמעט זהה לשיטת הלייזר באופן שבו היא עובדת. גם בשיטת ה-SHR נעשה שימוש בגלי אור באורך גל קבוע המחממים את המלנין. ההבדל הוא שגלי האור המופקים בשיטת ה-SHR הם חלשים יותר מאשר בשיטת הלייזר. דבר זה מאפשר לחמם אזורים רחבים יותר באופן הדרגתי, וזאת במקום החימום הממוקד והמהיר שמתבצע בשיטת הלייזר על ידי גלי אור עוצמתיים.

כמה עולה לייזר לגברים באזור טמרה?

אז כמה באמת עולה לעשות לייזר לגברים באזור טמרה? בדקנו כמו עולים טיפולי לייזר ואת המסקנות, הכנסנו לטבלת מחירים של טיפולי לייזר לגברים, שתעזור לך לבחור את הטיפולים שמתאימים לתקציב שלך.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
פאות 97-122 ₪
צוואר 108-131 ₪
אוזניים 178-297 ₪
גוף מלא 1332-1626 ₪
רגליים מלאות 476-607 ₪
אצבעות 121-137 ₪
ידיים מלאות 329-433 ₪
קו ביקיני 123-157 ₪
לחיים 123-138 ₪
בית שחי 163-284 ₪
פנים 336-418 ₪
יריכיים 261-328 ₪
עורף 223-307 ₪
חזה 333-426 ₪
גב מלא 718-759 ₪
ישבן (טוסיק) 802-938 ₪
כתפיים 331-380 ₪
סנטר 131-221 ₪
מפשעות 199-319 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה להציג את טווחי המחירים בשוק של טיפולי לייזר לגברים, אבל ישנה אפשרות שאינה מעודכנת. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בה כהתחייבות לטיפולי לייזר במחיר כזה או אחר.

אחרי שמצאת כמה מקומות מומלצים בהם תוכל לעשות לייזר לגברים באזור טמרה, תוכל להשתמש במפה שלנו כדי להבין איזה מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע!

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – טמרה