הסרת שיער בלייזר לגברים באזור טירה – טיפים, השוואת מחירים ומבצעים בטירה

הקיץ כבר ממש כאן וכולנו רוצים להגיע אליו כמה שיותר מוכנים. בין אם אתם מסירים את השיער באופן קבוע והחלטתם לחפש פתרון שמחזיק לאורך זמן, ובין אם אתם רק מתעניינים מה היא השיטה הכי טובה להסיר שיער גוף באזור המגורים שלכם, המדריך הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
אז… לייזר לגברים באזור טירה – בואו נדבר על זה!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור טירה

לייזר לגברים – הכירו את השיטות השונות בסביבת טירה

כבר במאה הקודמת, התגלה כי באמצעות שימוש בטכנולוגיית לייזר מתקדמת אפשר להסיר שיער בצורה יעילה במיוחד. כיום, קיימות מספר שיטות שונות להסרת שיער בלייזר המספקות תוצאות לטווח ארוך ומסירות את רוב שיערות הגוף באזורים בהם הטיפול מתבצע. אז עם אילו טיפולי לייזר לגברים באזור טירה תוכלו להסיר את השיער שלכם? הנה הסבר על כמה מהשיטות פופולריות ביותר.

לייזר רגיל לגברים – מה זה אומר?

אז איך לייזר לגברים באזור טירה יאפשר לכם להסיר את שיער הגוף שלכם? שיטת הלייזר הרגילה עושה שימוש בגלי אור בעוצמה גבוהה ובאורך גל קבוע שנקבע מראש כדי לחמם את חומר המלנין, שנמצא בשיערות שלנו ובזקיקי השיערה שלנו. חימום השיערות וזקיקי השיערה הורס את השיערות ופוגם את זקיקי השיערה, מה שמאפשר ליצור נזק שמונע מהזקיקים להצמיח שיערות לאורך זמן.

הסרת שיער לגברים ב-IPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אולי שמעתם על שיטת הסרת השיער ב-IPL. מה שאולי לא ידעתם הוא ששיטה זו מתבססת גם היא על טכנולוגיה שדומה לזו של מכשירי הלייזר. גם בטיפולי לייזר וגם בטיפולי IPL, תהליך הסרת השיער מתאפשר על ידי הפקת גלי אור הנקלטים במלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה.
אז מה שונה כאן? בשיטת ה-IPL, גלי האור אינם באורך גל קבוע אלא באורכי גל משתנים. דבר זה מאפשר לא פעם לבצע הסרת שיער עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר בגברים עם עור כהה או שיער בהיר מאשר עם טיפולי לייזר לגברים. החסרון? עבור האדם הממוצע, הסיכוי לתוצאות מושלמות נמוך יותר וכמות הטיפולים הנדרשת גבוהה יותר. כמובן כדאי לבדוק גם מכשיר ביתי להסרת שיער.

ד"ר Dr Davin Lim מציג הסרת שיער בלייזר לגברים באתר YouTube:

SHR – טכנולוגיה חדשנית להסרת שיער לגברים

מה ההבדל בין SHR ללייזר? ה-SHR הוא בעצם סוג של לייזר, אבל ההבדל הוא שב-SHR, גלי האור חלשים יותר ורחבים יותר. דבר זה מאפשר למכשירי ה-SHR לחמם את המלנין באזורים שלמים במקביל, אך באופן הדרגתי.

כמה עולים טיפולי לייזר לגברים בטירה?

הסרת שיער בלייזר היא אמנם לא זולה, אבל בהתחשב בכך שהתוצאות שלה מחזיקות לטווח ארוך, זה לגמרי שווה את ההשקעה. אז כמה יעלו לך טיפולי לייזר לגברים באזור טירה? הטבלה שלנו תעזור לך לגלות!

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
אצבעות 107-142 ₪
גוף מלא 1312-1674 ₪
קו ביקיני 139-152 ₪
מפשעות 172-288 ₪
ישבן (טוסיק) 818-997 ₪
כתפיים 311-379 ₪
ידיים מלאות 347-413 ₪
בית שחי 157-256 ₪
פנים 332-439 ₪
רגליים מלאות 465-607 ₪
עורף 249-304 ₪
אוזניים 151-265 ₪
גב מלא 708-756 ₪
יריכיים 247-327 ₪
סנטר 159-221 ₪
צוואר 112-133 ₪
פאות 91-124 ₪
חזה 354-437 ₪
לחיים 100-142 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו אינפורמטיבית בלבד ויש לקחת אותה בעירבון מוגבל. אין לראות בטבלה כהצעת מחיר או התחייבות לאספקת שירותי לייזר לגברים.

תוכנית לייזר לגברים דורשת לא מעט טיפולים. בשביל לעשות לך את החיים קלים יותר, הכנסנו את המפה של אזור טירה ממש כאן למטה, והיא תעזור לך לגלות איזה מכון הסרת השיער נמצא הכי קרוב אלייך.

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – טירה