הסרת שיער בלייזר לגברים באזור חיפה – איפה כדאי לעשות, השוואת מחירים, הנחות ומבצעים בחיפה

לא נמאס לך לעשות הסרת שיער עם שעווה, ולבקש מהחברה לעזור לך לגלח את הגב? טיפולי לייזר לגברים באזור חיפה הם פתרון אמיתי לבעיה אמיתית, פתרון שמספק תוצאות לטווח ארוך שנשארות איתך למשך שנים ומאפשרות לך להנות מהגוף שמגיע לך. אז אילו שיטות לייזר לגברים קיימות, וכמה עולים טיפולי הסרת שיער בלייזר לגבר? כל הפרטים – בפנים.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור חיפה

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת חיפה

רוצים להתחיל טיפולי לייזר לגברים באזור חיפה אבל לא ממש מבינים מה ההבדל בין סוגי הטיפולים השונים? מעולה, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. אז בואו נדבר על שיטות הלייזר השונות, ונסביר איך כל אחת מהן עובדת.

לייזר רגיל לגברים – מה זה אומר?

אם תקבעו טיפולי לייזר לגברים באזור חיפה או בכל אזור אחר בארץ או בעולם, רוב הסיכויים שתבצעו את טיפולי הלייזר המסורתיים. בטיפולים אלו, משתמשים במכשור מתקדם המפיק גלי אור חזקים במיוחד בעלי אורך גל קבוע, כאשר אותם גלי אור נקלטים בחומר הנקרא מלנין.
אותו המלנין הוא החומר שמקנה לעורנו ולשיערות שלנו את הגוון הכהה שלהם, וכאשר העור כהה, גלי האור נוטים להיקלט בעור עצמו ולא בשיערות ובזקיקי השיערה. מסיבה זו, טיפולי לייזר עובדים טוב יותר ככל שגוון העור בהיר יותר וגוון השיערות כהה יותר.

הסרת שיער לגברים עם IPL

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

ד"ר Dr Davin Lim מציג הסרת שיער בלייזר לגברים באתר YouTube:

הסרת שיער לגברים בטכנולוגיית SHR

בדומה ללייזר בגברים, הסרת השיער ב-SHR מתאפשרת על ידי הפקת גלי אור באורך גל קבוע. ההבדל הוא שבשיטת ה-SHR גלי האור חלשים יותר והם מחממים את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה באופן הדרגתי, בשונה מהחימום הממוקד והמהיר של הלייזר הרגיל.

מחירים של לייזר לגברים באזור חיפה

אז כמה עולה לייזר לגברים באזור חיפה? הטבלה שלנו מציגה את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל ותאפשר לך להבין כמה, פחות או יותר, הולכים לעלות לך הטיפולים.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
צוואר 113-121 ₪
גב מלא 705-779 ₪
יריכיים 238-307 ₪
חזה 338-422 ₪
פנים 324-436 ₪
גוף מלא 1337-1679 ₪
ידיים מלאות 318-434 ₪
לחיים 107-141 ₪
כתפיים 312-394 ₪
אוזניים 197-288 ₪
קו ביקיני 127-168 ₪
סנטר 154-210 ₪
ישבן (טוסיק) 844-935 ₪
עורף 207-314 ₪
אצבעות 114-138 ₪
פאות 97-127 ₪
מפשעות 244-294 ₪
בית שחי 166-297 ₪
רגליים מלאות 486-580 ₪

ט.ל.ח – טבלת המחירים נועדה לספק אינפורמציה שתעזור לכם לבחור שירותי לייזר בצורה טובה יותר. עם זאת, יתכן והנתונים שבה אינם מעודכנים ואין לראות בה בהתחייבות למחיר כזה או אחר.

תוכנית לייזר לגברים דורשת לא מעט טיפולים. בשביל לעשות לך את החיים קלים יותר, הכנסנו את המפה של אזור חיפה ממש כאן למטה, והיא תעזור לך לגלות איזה מכון הסרת השיער נמצא הכי קרוב אלייך.

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – חיפה