הסרת שיער בלייזר לגברים באזור חדרה – כל הפרטים – השוואת מחירים, איפה כדאי? וטיפים חשובים בחדרה

האם קיימים טיפולי לייזר לגברים? אילו טיפולי לייזר לגברים אפשר לעשות באיזור חדרה? כמה עולה לייזר לגברים? למרות שטיפולי הלייזר מתאימים לשני המינים ולמרות שאפילו קיימים מכוני לייזר לגברים בלבד, זהו עדיין טיפול שמעט מאוד גברים מכירים ומבצעים. במדריך הבא, נדבר על כל מה שאתם צריכים לדעת על טיפולי לייזר לגברים באזור חדרה כדי שגם אתם תוכלו להנות מגוף אסתטי, חלק ונטול שיערות.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור חדרה

לייזר לגברים באזור חדרה – אילו שיטות קיימות?

כבר במאה הקודמת, התגלה כי באמצעות שימוש בטכנולוגיית לייזר מתקדמת אפשר להסיר שיער בצורה יעילה במיוחד. כיום, קיימות מספר שיטות שונות להסרת שיער בלייזר המספקות תוצאות לטווח ארוך ומסירות את רוב שיערות הגוף באזורים בהם הטיפול מתבצע. אז עם אילו טיפולי לייזר לגברים באזור חדרה תוכלו להסיר את השיער שלכם? הנה הסבר על כמה מהשיטות פופולריות ביותר.

לייזר רגיל לגברים – מה זה אומר?

אם תקבעו טיפולי לייזר לגברים באזור חדרה או בכל אזור אחר בארץ או בעולם, רוב הסיכויים שתבצעו את טיפולי הלייזר המסורתיים. בטיפולים אלו, משתמשים במכשור מתקדם המפיק גלי אור חזקים במיוחד בעלי אורך גל קבוע, כאשר אותם גלי אור נקלטים בחומר הנקרא מלנין.
אותו המלנין הוא החומר שמקנה לעורנו ולשיערות שלנו את הגוון הכהה שלהם, וכאשר העור כהה, גלי האור נוטים להיקלט בעור עצמו ולא בשיערות ובזקיקי השיערה. מסיבה זו, טיפולי לייזר עובדים טוב יותר ככל שגוון העור בהיר יותר וגוון השיערות כהה יותר.

הסרת שיער לגברים ב-IPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אולי שמעתם על שיטת הסרת השיער ב-IPL. מה שאולי לא ידעתם הוא ששיטה זו מתבססת גם היא על טכנולוגיה שדומה לזו של מכשירי הלייזר. גם בטיפולי לייזר וגם בטיפולי IPL, תהליך הסרת השיער מתאפשר על ידי הפקת גלי אור הנקלטים במלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה.
אז מה שונה כאן? בשיטת ה-IPL, גלי האור אינם באורך גל קבוע אלא באורכי גל משתנים. דבר זה מאפשר לא פעם לבצע הסרת שיער עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר בגברים עם עור כהה או שיער בהיר מאשר עם טיפולי לייזר לגברים. החסרון? עבור האדם הממוצע, הסיכוי לתוצאות מושלמות נמוך יותר וכמות הטיפולים הנדרשת גבוהה יותר. כמובן כדאי לבדוק גם מכשיר ביתי להסרת שיער.

באתר YouTube תוכלו לראות הדגמה של Dr Davin Lim על הסרת שיער בלייזר לגברים:

SHR ולייזר לגברים – מה ההבדל?

השיטה האחרונה עליה נדבר היא ה-SHR, שיטה נוספת המתבססת על טכנולוגיית הלייזר. ההבדל העיקרי הוא שבמקום גלי אור עוצמתיים הפועלים לזמן קצר באופן ממוקד, ב-SHR גלי האור הם בעוצמה נמוכה כאשר המכשיר נע על פני שטחים גדולים יותר ומחמם את המלנין בהדרגה.

עלות של לייזר לגברים באזור חדרה

אז כמה באמת עולה לעשות לייזר לגברים באזור חדרה? בדקנו כמו עולים טיפולי לייזר ואת המסקנות, הכנסנו לטבלת מחירים של טיפולי לייזר לגברים, שתעזור לך לבחור את הטיפולים שמתאימים לתקציב שלך.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
סנטר 126-203 ₪
כתפיים 344-392 ₪
מפשעות 205-312 ₪
קו ביקיני 123-150 ₪
גוף מלא 1317-1603 ₪
פנים 322-401 ₪
אצבעות 124-140 ₪
צוואר 112-128 ₪
פאות 91-126 ₪
חזה 349-449 ₪
ישבן (טוסיק) 811-921 ₪
גב מלא 714-813 ₪
רגליים מלאות 497-626 ₪
יריכיים 259-322 ₪
עורף 229-284 ₪
אוזניים 162-296 ₪
לחיים 124-131 ₪
ידיים מלאות 310-411 ₪
בית שחי 158-280 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו אינפורמטיבית בלבד ויש לקחת אותה בעירבון מוגבל. אין לראות בטבלה כהצעת מחיר או התחייבות לאספקת שירותי לייזר לגברים.

אם כבר לעשות טיפולי לייזר לגברים באזור חדרה, למה לא לעשות את זה כמה שיותר קרוב לבית? מצא כמה אופציות, והשתמש במפה שלנו כדי להחליט איפה הכי כדאי לך לעשות את הטיפולים שלך.

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – חדרה