הסרת שיער בלייזר לגברים באזור הר אדר – טיפים, השוואת מחירים ומבצעים בהר אדר

בעוד שבעולם הנשים טיפולי הלייזר הם מאוד פופולריים, רוב הגברים עדיין לא יודעים שהם בכלל יכולים לבצע טיפולי לייזר. וחבל, כי היום אפשר לבצע את הטיפולים האלו כמעט בכל אזור בארץ. אז בין אם אתם מוכנים לקבוע טיפולי לייזר לגברים באזור הר אדר או שאתם רק בוחנים את השטח – המאמר הבא הוא בשבילכם!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור הר אדר

לייזר לגברים – הכירו את השיטות השונות בסביבת הר אדר

טיפולי לייזר לגברים באזור הר אדר יאפשרו לכם להסיר את רוב שיער הגוף שלכם לטווח זמן ארוך במיוחד עם מינימום תופעות לוואי ועם מינימום התעסקות. אז מה ההבדל בין שיטות הלייזר השונות, ואיך כל שיטה בעצם עובדת?

לייזר רגיל לגברים – מה זה אומר?

אם שמעתם על חבר שעשה לייזר לגברים באזור הר אדר כדי להסיר את השיער שלו, ככל הנראה שהוא ביצע טיפולי לייזר מסורתיים. טיפולים אלו, שהם גם הפופולריים ביותר, מאפשרים לבצע הסרת שיער על ידי הפקת גלי אור עוצמתיים באורך גל קבוע המחממים חומר הנקרא מלנין שנמצא בשיערות שלנו וחשוב יותר, בזקיקי השיערה שלנו.
חימום המלנין, שבעזרתו מסירים את השיער גם בשיטות הלייזר הבאות עליהן נדבר בהמשך, מזיק לזקיקי השיערה ובכך מונע מהם להמשיך ולהצמיח שיערות בעתיד. דבר זה מאפשר לשיטת הלייזר להיות שיטת הסרת השיער שנחשבת על ידי אנשים רבים להיות היעילה ביותר לטווח ארוך.

הסרת שיער לגברים עם IPL

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

ד"ר Dr Davin Lim מציג הסרת שיער בלייזר לגברים באתר YouTube:

SHR ולייזר לגברים – מה ההבדל?

על הסרת שיער ב-SHR כבר שמעתם? למעשה, מדובר בעוד שיטה שפועלת על טכנולוגיית הלייזר. מכשיר ה-SHR מפיק גלי אור, בדומה למכשיר הלייזר, כאשר ההבדל הוא שהגלים המופקים על ידיו הם חלשים יותר מאשר גלי האור המופקים על ידי מכשיר הלייזר, מה שמאפשר לחמם את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה בצורה הדרגתית.

מחירים של לייזר לגברים באזור הר אדר

הסרת שיער בלייזר היא אמנם לא זולה, אבל בהתחשב בכך שהתוצאות שלה מחזיקות לטווח ארוך, זה לגמרי שווה את ההשקעה. אז כמה יעלו לך טיפולי לייזר לגברים באזור הר אדר? הטבלה שלנו תעזור לך לגלות!

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
גוף מלא 1396-1610 ₪
יריכיים 265-328 ₪
גב מלא 690-760 ₪
פנים 302-427 ₪
רגליים מלאות 459-579 ₪
חזה 339-443 ₪
קו ביקיני 128-169 ₪
עורף 210-281 ₪
סנטר 159-222 ₪
מפשעות 153-299 ₪
בית שחי 195-281 ₪
ידיים מלאות 305-424 ₪
אצבעות 101-137 ₪
ישבן (טוסיק) 810-959 ₪
פאות 102-130 ₪
צוואר 99-127 ₪
כתפיים 321-389 ₪
אוזניים 151-256 ₪
לחיים 112-135 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה להציג את טווחי המחירים בשוק של טיפולי לייזר לגברים, אבל ישנה אפשרות שאינה מעודכנת. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בה כהתחייבות לטיפולי לייזר במחיר כזה או אחר.

אחרי שמצאת כמה מקומות מומלצים בהם תוכל לעשות לייזר לגברים באזור הר אדר, תוכל להשתמש במפה שלנו כדי להבין איזה מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע!

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – הר אדר