הסרת שיער בלייזר לגברים באזור דלית אל כרמל – השוואת מחירים, מבצעים, טיפים ועלויות בדלית אל כרמל

הקיץ כבר ממש כאן וכולנו רוצים להגיע אליו כמה שיותר מוכנים. בין אם אתם מסירים את השיער באופן קבוע והחלטתם לחפש פתרון שמחזיק לאורך זמן, ובין אם אתם רק מתעניינים מה היא השיטה הכי טובה להסיר שיער גוף באזור המגורים שלכם, המדריך הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
אז… לייזר לגברים באזור דלית אל כרמל – בואו נדבר על זה!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור דלית אל כרמל

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת דלית אל כרמל

לייזר לגברים באזור דלית אל כרמל – איך, למה, וכמה? בניגוד לדעה הרווחת, טיפולי לייזר הם שם כולל לשיטות הסרת שיער שונות העושות שימוש בטכנולוגיה דומה. אז מה ההבדל בין השיטות ואיך כל שיטת הסרת שיער עובדת? הנה הסבר קצר על כמה משיטות הלייזר הפופולריות בשוק.

הטיפול הסטנדרטי להסרת שיער בלייזר לגברים

אם תקבעו טיפולי לייזר לגברים באזור דלית אל כרמל או בכל אזור אחר בארץ או בעולם, רוב הסיכויים שתבצעו את טיפולי הלייזר המסורתיים. בטיפולים אלו, משתמשים במכשור מתקדם המפיק גלי אור חזקים במיוחד בעלי אורך גל קבוע, כאשר אותם גלי אור נקלטים בחומר הנקרא מלנין.
אותו המלנין הוא החומר שמקנה לעורנו ולשיערות שלנו את הגוון הכהה שלהם, וכאשר העור כהה, גלי האור נוטים להיקלט בעור עצמו ולא בשיערות ובזקיקי השיערה. מסיבה זו, טיפולי לייזר עובדים טוב יותר ככל שגוון העור בהיר יותר וגוון השיערות כהה יותר.

שיטת IPL להסרת שיער

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

דוגמא אמיתית להסרת שיער בלייזר לגברים תוכלו לראות בסרטון הבא – Dr Davin Lim מדגים הב YouTube איך עושים זאת:

SHR – טכנולוגיה חדשנית להסרת שיער לגברים

בדומה ללייזר בגברים, הסרת השיער ב-SHR מתאפשרת על ידי הפקת גלי אור באורך גל קבוע. ההבדל הוא שבשיטת ה-SHR גלי האור חלשים יותר והם מחממים את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה באופן הדרגתי, בשונה מהחימום הממוקד והמהיר של הלייזר הרגיל.

מחירים של לייזר לגברים באזור דלית אל כרמל

הסרת שיער בלייזר היא אמנם לא זולה, אבל בהתחשב בכך שהתוצאות שלה מחזיקות לטווח ארוך, זה לגמרי שווה את ההשקעה. אז כמה יעלו לך טיפולי לייזר לגברים באזור דלית אל כרמל? הטבלה שלנו תעזור לך לגלות!

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
כתפיים 307-386 ₪
בית שחי 156-263 ₪
אצבעות 114-133 ₪
קו ביקיני 142-152 ₪
גב מלא 714-806 ₪
רגליים מלאות 461-587 ₪
ידיים מלאות 316-449 ₪
סנטר 125-234 ₪
מפשעות 169-318 ₪
עורף 230-304 ₪
חזה 331-404 ₪
צוואר 103-133 ₪
יריכיים 239-297 ₪
פנים 321-443 ₪
פאות 108-132 ₪
ישבן (טוסיק) 832-918 ₪
לחיים 116-137 ₪
גוף מלא 1341-1683 ₪
אוזניים 153-288 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו מטרתה להציג סדר גודל בלבד ואין לראות בה הצעת מחיר או התחייבות למתן שירותי לייזר לגברים באזור דלית אל כרמל או כל שירות אחר.

איפה כדאי לך לעשות טיפולי לייזר לגברים באזור דלית אל כרמל? המפה שלנו תעזור לך להבין איפה מכון הסרת בלייזר השיער הקרוב ביותר לבית או העבודה שלך!

קישור למפה: דלית אל כרמל – הסרת שיער בלייזר לגברים