הסרת שיער בלייזר לגברים באזור דימונה – כל הפרטים – השוואת מחירים, איפה כדאי? וטיפים חשובים בדימונה

בעוד שבעולם הנשים טיפולי הלייזר הם מאוד פופולריים, רוב הגברים עדיין לא יודעים שהם בכלל יכולים לבצע טיפולי לייזר. וחבל, כי היום אפשר לבצע את הטיפולים האלו כמעט בכל אזור בארץ. אז בין אם אתם מוכנים לקבוע טיפולי לייזר לגברים באזור דימונה או שאתם רק בוחנים את השטח – המאמר הבא הוא בשבילכם!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור דימונה

לייזר לגברים – הכירו את השיטות השונות בסביבת דימונה

לייזר לגברים באזור דימונה – איך, למה, וכמה? בניגוד לדעה הרווחת, טיפולי לייזר הם שם כולל לשיטות הסרת שיער שונות העושות שימוש בטכנולוגיה דומה. אז מה ההבדל בין השיטות ואיך כל שיטת הסרת שיער עובדת? הנה הסבר קצר על כמה משיטות הלייזר הפופולריות בשוק.

השיטה שכולנו מכירים – לייזר לגברים

שיטת הלייזר ה"רגילה" עושה שימוש במכשיר לייזר ייחודי המפיק גלי אור עוצמתיים שכולם באורך גל זהה. מטרתם של אותם גלי אור היא להיקלט בחומר המלנין, שהוא החומר שנמצא בעור שלנו ובשיערות שלנו ומקנה לאלו את גוונם הכהה. קליטת המלנין מאפשרת לגרום נזק לשיערות וחשוב מכך, לזקיקי השיערה, מה שמונע מהם להמשיך להצמיח שיערות בעתיד, כמובן שאפשר לבצע את הטיפולי הסרת שיער עם מכשיר ביתי.

כמו לייזר, רק אחרת – IPL לגברים

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אולי שמעתם על שיטת הסרת השיער ב-IPL. מה שאולי לא ידעתם הוא ששיטה זו מתבססת גם היא על טכנולוגיה שדומה לזו של מכשירי הלייזר. גם בטיפולי לייזר וגם בטיפולי IPL, תהליך הסרת השיער מתאפשר על ידי הפקת גלי אור הנקלטים במלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה.
אז מה שונה כאן? בשיטת ה-IPL, גלי האור אינם באורך גל קבוע אלא באורכי גל משתנים. דבר זה מאפשר לא פעם לבצע הסרת שיער עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר בגברים עם עור כהה או שיער בהיר מאשר עם טיפולי לייזר לגברים. החסרון? עבור האדם הממוצע, הסיכוי לתוצאות מושלמות נמוך יותר וכמות הטיפולים הנדרשת גבוהה יותר. כמובן כדאי לבדוק גם מכשיר ביתי להסרת שיער.

ביוטיוב תוכלו לראות איך Dr Davin Lim מדגים על עצמו הסרת שיער בלייזר:

SHR ולייזר לגברים – מה ההבדל?

שיטת ה-SHR כמעט זהה לשיטת הלייזר באופן שבו היא עובדת. גם בשיטת ה-SHR נעשה שימוש בגלי אור באורך גל קבוע המחממים את המלנין. ההבדל הוא שגלי האור המופקים בשיטת ה-SHR הם חלשים יותר מאשר בשיטת הלייזר. דבר זה מאפשר לחמם אזורים רחבים יותר באופן הדרגתי, וזאת במקום החימום הממוקד והמהיר שמתבצע בשיטת הלייזר על ידי גלי אור עוצמתיים.

מחירים של לייזר לגברים באזור דימונה

רוצה לדעת כמה עולה לייזר לגברים בדימונה? כל מה שאתה צריך לעשות הוא להציץ בטבלה שלנו, שתאפשר לך לגלות מה הם טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל בכלל ובאזור דימונה בפרט.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
קו ביקיני 137-161 ₪
פאות 101-126 ₪
רגליים מלאות 540-601 ₪
גוף מלא 1383-1694 ₪
לחיים 122-142 ₪
אצבעות 116-137 ₪
צוואר 108-131 ₪
עורף 222-313 ₪
גב מלא 651-765 ₪
אוזניים 184-298 ₪
מפשעות 223-298 ₪
פנים 347-413 ₪
ידיים מלאות 302-446 ₪
יריכיים 260-304 ₪
ישבן (טוסיק) 809-963 ₪
סנטר 129-234 ₪
כתפיים 347-377 ₪
חזה 342-443 ₪
בית שחי 179-294 ₪

ט.ל.ח – מטרת הטבלה הינה להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר לגברים באזור דימונה. יתכן והנתונים בטבלה אינם נכונים ו/או מעודכנים ואין לראות בטבלה כהתחייבות למחיר כזה או אחר.

תוכנית לייזר לגברים דורשת לא מעט טיפולים. בשביל לעשות לך את החיים קלים יותר, הכנסנו את המפה של אזור דימונה ממש כאן למטה, והיא תעזור לך לגלות איזה מכון הסרת השיער נמצא הכי קרוב אלייך.

קישור למפה: דימונה – הסרת שיער בלייזר לגברים