הסרת שיער בלייזר לגברים באזור גבעתיים – המדריך המלא, השוואת מחירים ועלויות לפי אזורים, מבצעים והנחות בגבעתיים

הקיץ כבר ממש כאן וכולנו רוצים להגיע אליו כמה שיותר מוכנים. בין אם אתם מסירים את השיער באופן קבוע והחלטתם לחפש פתרון שמחזיק לאורך זמן, ובין אם אתם רק מתעניינים מה היא השיטה הכי טובה להסיר שיער גוף באזור המגורים שלכם, המדריך הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
אז… לייזר לגברים באזור גבעתיים – בואו נדבר על זה!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור גבעתיים

לייזר לגברים באזור גבעתיים – אילו שיטות קיימות?

לייזר לגברים באזור גבעתיים – איך, למה, וכמה? בניגוד לדעה הרווחת, טיפולי לייזר הם שם כולל לשיטות הסרת שיער שונות העושות שימוש בטכנולוגיה דומה. אז מה ההבדל בין השיטות ואיך כל שיטת הסרת שיער עובדת? הנה הסבר קצר על כמה משיטות הלייזר הפופולריות בשוק.

לייזר לגברים באזור גבעתיים בשיטה המסורתית

אז איך לייזר לגברים באזור גבעתיים יאפשר לכם להסיר את שיער הגוף שלכם? שיטת הלייזר הרגילה עושה שימוש בגלי אור בעוצמה גבוהה ובאורך גל קבוע שנקבע מראש כדי לחמם את חומר המלנין, שנמצא בשיערות שלנו ובזקיקי השיערה שלנו. חימום השיערות וזקיקי השיערה הורס את השיערות ופוגם את זקיקי השיערה, מה שמאפשר ליצור נזק שמונע מהזקיקים להצמיח שיערות לאורך זמן.

הסרת שיער לגברים ב-IPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אולי שמעתם על שיטת הסרת השיער ב-IPL. מה שאולי לא ידעתם הוא ששיטה זו מתבססת גם היא על טכנולוגיה שדומה לזו של מכשירי הלייזר. גם בטיפולי לייזר וגם בטיפולי IPL, תהליך הסרת השיער מתאפשר על ידי הפקת גלי אור הנקלטים במלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה.
אז מה שונה כאן? בשיטת ה-IPL, גלי האור אינם באורך גל קבוע אלא באורכי גל משתנים. דבר זה מאפשר לא פעם לבצע הסרת שיער עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר בגברים עם עור כהה או שיער בהיר מאשר עם טיפולי לייזר לגברים. החסרון? עבור האדם הממוצע, הסיכוי לתוצאות מושלמות נמוך יותר וכמות הטיפולים הנדרשת גבוהה יותר. כמובן כדאי לבדוק גם מכשיר ביתי להסרת שיער.

בסרטון YouTube הבא של Dr Davin Lim תוכלו לראות הדגמה של הסרת שיער בלייזר לגברים:

הסרת שיער SHR לגברים

בדומה ללייזר בגברים, הסרת השיער ב-SHR מתאפשרת על ידי הפקת גלי אור באורך גל קבוע. ההבדל הוא שבשיטת ה-SHR גלי האור חלשים יותר והם מחממים את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה באופן הדרגתי, בשונה מהחימום הממוקד והמהיר של הלייזר הרגיל.

טבלת מחירים לייזר לגברים בסביבות גבעתיים

הסרת שיער בלייזר היא אמנם לא זולה, אבל בהתחשב בכך שהתוצאות שלה מחזיקות לטווח ארוך, זה לגמרי שווה את ההשקעה. אז כמה יעלו לך טיפולי לייזר לגברים באזור גבעתיים? הטבלה שלנו תעזור לך לגלות!

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
עורף 203-295 ₪
סנטר 127-218 ₪
פאות 109-123 ₪
לחיים 101-139 ₪
כתפיים 319-389 ₪
גוף מלא 1328-1699 ₪
גב מלא 667-826 ₪
רגליים מלאות 543-589 ₪
ישבן (טוסיק) 858-944 ₪
אצבעות 108-142 ₪
יריכיים 235-293 ₪
בית שחי 153-268 ₪
אוזניים 189-306 ₪
פנים 342-400 ₪
קו ביקיני 142-154 ₪
חזה 352-439 ₪
מפשעות 231-270 ₪
ידיים מלאות 304-447 ₪
צוואר 95-126 ₪

ט.ל.ח – מטרת הטבלה הינה להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר לגברים באזור גבעתיים. יתכן והנתונים בטבלה אינם נכונים ו/או מעודכנים ואין לראות בטבלה כהתחייבות למחיר כזה או אחר.

אם כבר לעשות טיפולי לייזר לגברים באזור גבעתיים, למה לא לעשות את זה כמה שיותר קרוב לבית? מצא כמה אופציות, והשתמש במפה שלנו כדי להחליט איפה הכי כדאי לך לעשות את הטיפולים שלך.

קישור למפה: גבעתיים – הסרת שיער בלייזר לגברים