הסרת שיער בלייזר לגברים באזור אשדוד – השוואת מחירים, מבצעים, טיפים ועלויות באשדוד

הקיץ כבר ממש כאן וכולנו רוצים להגיע אליו כמה שיותר מוכנים. בין אם אתם מסירים את השיער באופן קבוע והחלטתם לחפש פתרון שמחזיק לאורך זמן, ובין אם אתם רק מתעניינים מה היא השיטה הכי טובה להסיר שיער גוף באזור המגורים שלכם, המדריך הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
אז… לייזר לגברים באזור אשדוד – בואו נדבר על זה!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור אשדוד

אילו טיפולי לייזר לגברים אפשר לעשות באזור אשדוד?

כבר במאה הקודמת, התגלה כי באמצעות שימוש בטכנולוגיית לייזר מתקדמת אפשר להסיר שיער בצורה יעילה במיוחד. כיום, קיימות מספר שיטות שונות להסרת שיער בלייזר המספקות תוצאות לטווח ארוך ומסירות את רוב שיערות הגוף באזורים בהם הטיפול מתבצע. אז עם אילו טיפולי לייזר לגברים באזור אשדוד תוכלו להסיר את השיער שלכם? הנה הסבר על כמה מהשיטות פופולריות ביותר.

לייזר רגיל לגברים – מה זה אומר?

אם שמעתם על חבר שעשה לייזר לגברים באזור אשדוד כדי להסיר את השיער שלו, ככל הנראה שהוא ביצע טיפולי לייזר מסורתיים. טיפולים אלו, שהם גם הפופולריים ביותר, מאפשרים לבצע הסרת שיער על ידי הפקת גלי אור עוצמתיים באורך גל קבוע המחממים חומר הנקרא מלנין שנמצא בשיערות שלנו וחשוב יותר, בזקיקי השיערה שלנו.
חימום המלנין, שבעזרתו מסירים את השיער גם בשיטות הלייזר הבאות עליהן נדבר בהמשך, מזיק לזקיקי השיערה ובכך מונע מהם להמשיך ולהצמיח שיערות בעתיד. דבר זה מאפשר לשיטת הלייזר להיות שיטת הסרת השיער שנחשבת על ידי אנשים רבים להיות היעילה ביותר לטווח ארוך.

כמו לייזר, רק אחרת – IPL לגברים

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אולי שמעתם על שיטת הסרת השיער ב-IPL. מה שאולי לא ידעתם הוא ששיטה זו מתבססת גם היא על טכנולוגיה שדומה לזו של מכשירי הלייזר. גם בטיפולי לייזר וגם בטיפולי IPL, תהליך הסרת השיער מתאפשר על ידי הפקת גלי אור הנקלטים במלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה.
אז מה שונה כאן? בשיטת ה-IPL, גלי האור אינם באורך גל קבוע אלא באורכי גל משתנים. דבר זה מאפשר לא פעם לבצע הסרת שיער עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר בגברים עם עור כהה או שיער בהיר מאשר עם טיפולי לייזר לגברים. החסרון? עבור האדם הממוצע, הסיכוי לתוצאות מושלמות נמוך יותר וכמות הטיפולים הנדרשת גבוהה יותר. כמובן כדאי לבדוק גם מכשיר ביתי להסרת שיער.

ד"ר Dr Davin Lim מציג הסרת שיער בלייזר לגברים באתר YouTube:

הסרת שיער עם טכנולוגיית ה-SHR לגברים

השיטה האחרונה עליה נדבר היא ה-SHR, שיטה נוספת המתבססת על טכנולוגיית הלייזר. ההבדל העיקרי הוא שבמקום גלי אור עוצמתיים הפועלים לזמן קצר באופן ממוקד, ב-SHR גלי האור הם בעוצמה נמוכה כאשר המכשיר נע על פני שטחים גדולים יותר ומחמם את המלנין בהדרגה.

טבלת מחירים לייזר לגברים בסביבות אשדוד

אז כמה באמת עולה לעשות לייזר לגברים באזור אשדוד? בדקנו כמו עולים טיפולי לייזר ואת המסקנות, הכנסנו לטבלת מחירים של טיפולי לייזר לגברים, שתעזור לך לבחור את הטיפולים שמתאימים לתקציב שלך.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
צוואר 92-127 ₪
גב מלא 711-826 ₪
סנטר 130-213 ₪
עורף 238-314 ₪
גוף מלא 1369-1699 ₪
פנים 328-442 ₪
בית שחי 176-289 ₪
מפשעות 172-295 ₪
ידיים מלאות 306-426 ₪
אוזניים 171-290 ₪
רגליים מלאות 533-572 ₪
קו ביקיני 139-163 ₪
חזה 349-410 ₪
לחיים 106-137 ₪
פאות 90-120 ₪
אצבעות 102-130 ₪
ישבן (טוסיק) 846-975 ₪
כתפיים 320-382 ₪
יריכיים 235-326 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו אינפורמטיבית בלבד ויש לקחת אותה בעירבון מוגבל. אין לראות בטבלה כהצעת מחיר או התחייבות לאספקת שירותי לייזר לגברים.

תוכנית לייזר לגברים דורשת לא מעט טיפולים. בשביל לעשות לך את החיים קלים יותר, הכנסנו את המפה של אזור אשדוד ממש כאן למטה, והיא תעזור לך לגלות איזה מכון הסרת השיער נמצא הכי קרוב אלייך.

קישור למפה: אשדוד – הסרת שיער בלייזר לגברים