הסרת שיער בלייזר לגברים באזור אילת – איפה כדאי לעשות, השוואת מחירים, הנחות ומבצעים באילת

הקיץ כבר ממש כאן וכולנו רוצים להגיע אליו כמה שיותר מוכנים. בין אם אתם מסירים את השיער באופן קבוע והחלטתם לחפש פתרון שמחזיק לאורך זמן, ובין אם אתם רק מתעניינים מה היא השיטה הכי טובה להסיר שיער גוף באזור המגורים שלכם, המדריך הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
אז… לייזר לגברים באזור אילת – בואו נדבר על זה!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור אילת

לייזר לגברים באילת – אילו סוגי טיפולים קיימים?

לייזר לגברים באזור אילת – איך, למה, וכמה? בניגוד לדעה הרווחת, טיפולי לייזר הם שם כולל לשיטות הסרת שיער שונות העושות שימוש בטכנולוגיה דומה. אז מה ההבדל בין השיטות ואיך כל שיטת הסרת שיער עובדת? הנה הסבר קצר על כמה משיטות הלייזר הפופולריות בשוק.

לייזר רגיל לגברים – מה זה אומר?

שיטת הלייזר ה"רגילה" עושה שימוש במכשיר לייזר ייחודי המפיק גלי אור עוצמתיים שכולם באורך גל זהה. מטרתם של אותם גלי אור היא להיקלט בחומר המלנין, שהוא החומר שנמצא בעור שלנו ובשיערות שלנו ומקנה לאלו את גוונם הכהה. קליטת המלנין מאפשרת לגרום נזק לשיערות וחשוב מכך, לזקיקי השיערה, מה שמונע מהם להמשיך להצמיח שיערות בעתיד, כמובן שאפשר לבצע את הטיפולי הסרת שיער עם מכשיר ביתי.

כמו לייזר, רק אחרת – IPL לגברים

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אולי שמעתם על שיטת הסרת השיער ב-IPL. מה שאולי לא ידעתם הוא ששיטה זו מתבססת גם היא על טכנולוגיה שדומה לזו של מכשירי הלייזר. גם בטיפולי לייזר וגם בטיפולי IPL, תהליך הסרת השיער מתאפשר על ידי הפקת גלי אור הנקלטים במלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה.
אז מה שונה כאן? בשיטת ה-IPL, גלי האור אינם באורך גל קבוע אלא באורכי גל משתנים. דבר זה מאפשר לא פעם לבצע הסרת שיער עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר בגברים עם עור כהה או שיער בהיר מאשר עם טיפולי לייזר לגברים. החסרון? עבור האדם הממוצע, הסיכוי לתוצאות מושלמות נמוך יותר וכמות הטיפולים הנדרשת גבוהה יותר. כמובן כדאי לבדוק גם מכשיר ביתי להסרת שיער.

ביוטיוב תוכלו לראות איך Dr Davin Lim מדגים על עצמו הסרת שיער בלייזר:

SHR ולייזר לגברים – מה ההבדל?

בדומה ללייזר בגברים, הסרת השיער ב-SHR מתאפשרת על ידי הפקת גלי אור באורך גל קבוע. ההבדל הוא שבשיטת ה-SHR גלי האור חלשים יותר והם מחממים את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה באופן הדרגתי, בשונה מהחימום הממוקד והמהיר של הלייזר הרגיל.

מחירים של לייזר לגברים באזור אילת

רוצה לדעת כמה עולה לייזר לגברים באילת? כל מה שאתה צריך לעשות הוא להציץ בטבלה שלנו, שתאפשר לך לגלות מה הם טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל בכלל ובאזור אילת בפרט.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
לחיים 124-132 ₪
אוזניים 163-307 ₪
ישבן (טוסיק) 813-966 ₪
פנים 310-404 ₪
בית שחי 188-275 ₪
סנטר 163-204 ₪
קו ביקיני 138-166 ₪
גב מלא 687-766 ₪
גוף מלא 1325-1645 ₪
יריכיים 260-340 ₪
צוואר 106-122 ₪
רגליים מלאות 471-600 ₪
כתפיים 330-380 ₪
פאות 102-125 ₪
חזה 352-440 ₪
עורף 213-301 ₪
מפשעות 228-277 ₪
ידיים מלאות 312-431 ₪
אצבעות 104-144 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו אינפורמטיבית בלבד ויש לקחת אותה בעירבון מוגבל. אין לראות בטבלה כהצעת מחיר או התחייבות לאספקת שירותי לייזר לגברים.

אחרי שמצאת כמה מקומות מומלצים בהם תוכל לעשות לייזר לגברים באזור אילת, תוכל להשתמש במפה שלנו כדי להבין איזה מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע!

קישור למפה: אילת – הסרת שיער בלייזר לגברים