הסרת שיער בלייזר בפנים סיכונים

הסיכונים בהסרת שיער בלייזר בפנים

בשנים האחרונות יותר אנשים מסירים שיער עודף מהפנים בשיטת הלייזר, ולא רק נשים אלא גם גברים. שיטת הלייזר להסרת שיער בפנים היא שיטה יעילה, נוחה עד מאוד ונותנות תוצאות טובות לאורך זמן רב. אך עם זאת יש לה לא מעט סיכונים שכדאי לקחת בחשבון כמו: גרד, עקצוצים, נפיחות, אודם , כוויות ועוד. לכן בטרם החלטתם על טיפול הסרת שיער בלייזר מהפנים, חשוב שתהיו מודעים לכל הסיכונים הקיימים בשיטת הסרה זאת.

מהם הסיכונים בהסרת שיער בלייזר בפנים?

להסרת שיער בלייזר בפנים יש לא מעט סיכונים כמו בכל שיטה אחרת להסרת שיער. הסיכונים של הסרת שיער בלייזר בפנים כוללים:

כוויות על העור הפנים, במיוחד שמדובר על עור רגיש במיוחד, או עור כהה ושיער כהה. לרוב הכוויות עוברות תוך זמן קצר מעצמם, אך יש מקרים בהם עור הפנים הופך לאדום ומגורה, ולעיתים אף יכולים להופיע שלפוחיות.

כאשר מתבצעת הסרת שיער בלייזר בפנים ובמיוחד סביב העיניים, יש סיכוי שהרקמות הרגישות שקשורות לתפקוד העין ייפגעו.

תפעול לא נכון של מכשיר הלייזר עלול ליצור אפקט הפוך ולעורר שורשים שהיו רדומים זמן רב, דבר זה עלול לגרום לצמיחה מחודשת של השיער. מעבר לכך,תפעול לא נכון עלול להפוך את השערה לפלומה ודקה עד כדי שלא ניתן להמשיך עם טיפול הלייזר. הלייזר עצמו לא יכול לפעול שיש שערות דקות ופלומתיות.

תופעות לוואי שונות כתוצאה מהסרת שיער בלייזר יכולות להופיע כמו: פיגמנטציה של העור באזור שבו טופל, שינוי צבע העור למשך כמה חודשים עד שהעור מתחדש ועוד.

עוד סיכון הוא צמיחת שיער לא אחידה. במצב זה נראה אזורים מסוימים בפנים ללא שיער, ואילו באזורים  אחרים תהיה צמיחת שיער.

כתוצאה מפגיעה בזקיקי השיער יכולה להיווצר נפיחות קלה באזור הפנים. כמו כן במקרים שבו העור נפגע עלולים להיות זיהומים שונים שכוללים פגיעה של שכבת האפידרמיס של העור, בקטריות ווירוסים שונים. זיהומים אלה עלולים אף להדביק אנשים אשר באים במגע.

שימוש בלייזר עלול לגרום לצלקות שונות, גם שמדובר על זיהומים לאחר טיפול. לכן חשוב מאוד לפני שמתחילים את הטיפול להיות  מודעים לכך. עור כהה, עור רגיש הם סוגי העור אשר עלולים להיגרם להן צלקות, כוויות וכן תופעות לוואי שונות מאשר עור רגיל.

האם שיטת הסרת שיער בלייזר פנים בטוחה?

הסרת שיער בלייזר הינה שיטה שבה משתמשים כבר שנים אחדות. לאור זאת ,הסרת שיער בפנים כוללת לא מעט סיכונים. את הסרת שיער בלייזר מבצע צוות מקצועי מנוסה ומוסמך, אשר התמחותו היא בתחום העור. אך למרות זאת עדיין יכולים להיות סיכונים ותופעות לוואי, לכן חשוב לקחת זאת בחשבון שאנו רוצים לבצע הסרת שיער בלייזר בפנים. תופעות הלוואי השונות כתוצאה מהסרת שיער בפנים סיכונים, מתחלקות לכמה קבוצות של תופעות לוואי, מתופעות לוואי קלות ושכיחות ועד תופעות לוואי חמורות ונדירות.

למי מתאים הסרת שיער בלייזר בפנים?

הסרת שיער בלייזר בפנים מתאימה לנשים וגברים כאחד, במיוחד לאנשים עם עודף שיער בפנים, אשר מפריע להם בחיי היום מבחינה אסתטית. חשוב מאוד שמי שמבצע הסרת שיער בלייזר לא יהיה עם עור פנים עדין מדיי ודק, וכן לא עור פנים כהה מדיי וזאת על מנת שטיפול הסרת השיער בלייזר יצליח. את הסרת שיער בלייזר בפנים עדיף לעשות בגילאים בוגרים יותר ולא בגיל הבגרות שבו העור עדין יותר.

האם הסרת שיער בלייזר בפנים עדיפה על פני שיטות אחרות?

למרות שלהסרת שיער בלייזר בפנים יש לא מעט סיכונים ותופעות לוואי, עדיין הסרת שיער בלייזר בפנים עדיפה על פני שיטות אחרות. נכון שמדובר על הסרת שיער בלייזר בפנים סיכונים, אך למרות כל הסיכונים שיטה זאת בטוחה מאחר שהיא מתבצעת בהליך מקצועי, והיא מרחיקה את השיער לאורך שנים רבות תוך כמה טיפולים. מעבר לכך תוכלו לבצע את הסרת שיער בלייזר אצל קוסמטיקאיות שונות אשר מציעות שירות זה. טיפולי הסרת שיער בלייזר הם טיפולים יעילים עד מאוד, הם מרחיקים את השיער לצמיתות, נותנות לנו עור פנים יפה וחלק ששיטות אחרות נותנות אך לאורך זמן קצר. לכן למרות כל הסיכונים ותופעות הלוואי היא עדיין נחשבת לשיטת הסרת שיער הטובה ביותר, במיוחד שמדובר על שיער בפנים אשר צומח מדי כמה שבועות.