הסרת שיער בלייזר בירושלים – המדריך המלא לירושלמים

שיעור יתר הוא איננו מצרך מבוקש בימינו ואם נהיה פחות עדינים נאמר שהשיער המיותר פוגע במראה החיצוני של האדם, (בין אם מדובר על גבר או אשה), גורם לו להראות לא אסתטי ולא מטופח ובמקרים רבים מוביל לריח לא נעים.

מכיוון שהמראה החלק הינו המראה הפופולארי בימינו נאלצים גברים ונשים להתעסק עם שיטות שונות של הסרת שיער, באמצעותן ניתן להסיר שיער בגב, ברגליים, בידיים, בפנים, במפשעות, בבית השחי, בעורף ועוד.

להתראות לשיטות הישנות

שיטות רבות כמו למשל: גילוח ושימוש בקרמים להסרת שיער גורמות לשורשי השיער להיות קשים וכהים יותר כך שגם אם הן מהירות וזולות הן לא כדאיות במיוחד. לעומתן, מצליחים מכשירי החשמל הביתיים והשעווה להסיר את השיער מהשורש כך שהאזור נשאר חלק למשך שבועיים (בערך) אך הם גורמים לכאב ולא מפסיקים את השעבוד. אם לא די בזאת, קשה להיעזר בשיטות השונות כדי להסיר שיערות באזורים שאינם נגישים. אז מה עושים? פונים אל עולם הלייזר.

מחפשים מכונים להסרת שיער בלייזר בירושלים?

הפופולאריות של מכוני הלייזר הובילה להקמת מכונים רבים אשר פזורים על פני כל הארץ, בצורה זו יכול כל אחד לבחור במכון מקצועי שנמצא בקרבת ביתו. מומלץ לבחור במכון שממוקם באזור קרוב משום שהדבר מקל על ההגעה ועל ההתמדה בטיפולים.

אם אתם מתגוררים בירושלים ומעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר תוכלו למצוא מגוון מכוני הסרת שיער בלייזר בירושלים. ניתן למצוא את המכונים באמצעות גלישה באינטרנט, דרך המלצות של חברים ובני משפחה, באמצעות חוות דעת של חברי פייסבוק וכו'. במהלך הבדיקות מומלץ לחפש גם קופונים. בעזרת קופון הסרת שיער בלייזר בירושלים יהיה ניתן להפחית את התשלום בצורה משמעותית. חשוב לציין כי לא מומלץ לפנות אל מכונים שגובים מחיר נמוך באופן קיצוני משום שעלולה להיות לכך סיבה – המכון עשוי להיות חסר וותק וניסיון, המכשור עלול להיות ישן וכו' – למה לכם להסתבך?

איך זה עובד? מה עליי לעשות? תהליך הטיפול בלייזר

שלב 0 – לפני שמתחילים – בודקים

לא כולם מתאימים לטיפול בלייזר. הטיפול לא מתאים לבעלי שיער לבן או לבעלי שיער שיבה ולא מתאים לאנשים שמשתמשים בתרופות שונות, לחולי סרטן שנמצאים בטיפולים, לנשים בהריון ועוד. מכיוון שלא כולם מתאימים לטיפול יהיה עליכם לעבור בדיקה. כאשר תגיעו למכון הלייזר יבדוק המטפל את גוון העור שלכם, את גוון השיער וכו', אם המטפל יחליט שאתם מתאימים לטיפול תוכלו לבצעו.

שלב 1 – מתגלחים

בשלב הראשון יש לנקות ולגלח את האזור בו מעוניינים להסיר שיער. חשוב לגלח את האזור משום שפני העור צריכים להיות חשופים – בצורה זו יוכלו קרני הלייזר להיכנס ולהרוס את זקיקי השיער.

שלב 2 – הפחתת כאב

לאחר שהאזור נוקה משיערות יש למרוח עליו משחה מאלחשת, המשחה תפחית את עוצמת הכאב.

שלב 3 – מוציאים את הקרניים

בשלב זה מתחיל המטפל לשלוח פולסים אל עבר האזור המטופל. קרני הלייזר פוגעות בשורשי השערות והורסות אותם.

שלב 4 – טיפולים חוזרים

יש לחזור אל המכון כל חודש (בממוצע), המטפל יסביר לכם כל כמה זמן יש לבצע את הטיפול.

בהצלחה!

אומדן מחירים לפי הנחות אפשריות באחוזים:

הערות והבהרות לאומדן והערכת המחירים:

  • אחוזי ההנחות הם להמחשה בלבד ולהערכת סדר גודל.
  • יש מבצעים שונים שלא נכללים בטבלת המחירים, מה שמוצג כאן זה סדר גודל והערכה בלבד של חישוב מתמטי באחוזים מהמחיר המלא.
  • המחירים הם לפי סדר גודל של 10-12 טיפולים.
  • מחירים הם בשקלים – לא כוללים מבצעים והנחות.
  • מחיר מדוייק של כל מכון ומכון יינתן לאחר פגישת יעוץ במכון עצמו.
  • ט.ל.ח