הסרת שיער בטוסיק – לחיי הישבן החלק!

הסרת שיער בטוסיק  – איך לעשות זאת? ומה היא השיטה היעילה ביותר?

ישבן חלק ונטול שיערות הוא לא דבר שיש לקחת כמובן מאליו – על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על גברים, כמובן שיש גם נשים שמסירות שיער מהישבן ומפי הטבעת אך בכמות פחותה מהגברים אצל חלקם מהווה הישבן איבר שעיר ביותר.

גברים שמחליטים להסיר שיער באזורים שונים בגוף אך פוסחים על ישבנם או מסירים שיער רק בישבן ולא בפי הטבעת עשויים לקבל מראה מוזר, במיוחד כאשר שיער הישבן כהה. באמצעות הסרת שיער בישבן אפשר לשפר את המראה החיצוני והביטחון העצמי בצורה ניכרת – להרגיש טוב כשהולכים לים, לחוש בנוח כאשר נמצאים במצבים אינטימיים ולא לחוש גירוד, לסבול מפצעונים או להזיע מאוד.

מומלץ להיפרד משיטות הסרת השיער הישנות – הן פשוט לא טובות לישבן!

שיטות הסרת השיער הישנות ש"מתאימות" להסרת שיער בישבן כוללות את השעווה שלצערם של רבים גורמת לכאב, פצעים ולכלוך – זאת מעבר לעובדה שמדובר על פעולה שקשה לביצוע באופן עצמאי ולכן דורשת הגעה אל קוסמטיקאית.

נוסף על השעווה אפשר להסיר את שיער הישבן באמצעות משחות להסרת שיער – משחות אלו מסירות את השיער לתקופה קצרה, גורמות לשיער לצמוח במהירות ולהיות כהה וקשה יותר, יוצרות בלגן ולכלוך ואינן מריחות טוב בלשון המעטה. מעבר לכל אלו הסרת שיער בישבן דורשת ממסירי השיער שמבצעים את הפעולה בעצמם להיות אקרובטיים של ממש.

חשוב מאוד להימנע מהשיטה המוכרת לא פחות שהיא – הגילוח, השיטה לא מומלצת משום שהישבן הוא איבר עדין וגם הגילוח דורש גמישות מרבית, בנוסף, הגילוח גורם לשיער להיות עבה וכהה יותר והוא עלול לגרום לחתכים שיצרו זיהומים ודלקות. אם לא די בזאת הגילוח עשוי לגרום לעור לגרד כאשר השיער צומח – דבר שיתרחש תוך ימים ספורים.

מדוע כדאי לעשות הסרת שיער בטוסיק באמצעות לייזר?

שיטה מתקדמת ואיכותית להסרת שיער בישבן היא הסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר בטוסיק יכולה להתבצע במגוון מכוני לייזר. טיפולי הסרת שיער בלייזר דורשים מספר פגישות שמתבצעות במרווחים של חודש בממוצע. מעבר ליתרון המשמעותי של הסרת שיער בלייזר בישבן – שהוא האפשרות להסיר עד כ- 90% מהשיער המטריד ההסרה תסייע גם למטופלים שסובלים מחצ'קונים באזור.

עצם העובדה שהישבן שלנו פחות חשוף משאר חלקי הגוף (חוץ מאנשים שממש חיים בים) גורמת לעור שבאזור הישבן להיות בהיר יחסית וכתוצאה מכך טיפול הלייזר באזור יעיל יותר.

איך להתכונן לטיפול הסרת שיער בלייזר בישבן ובפי הטבעת?

שלושה ימים טרם הטיפול במכון יש לסבן את הישבן ופי הטבעת היטב, לשטוף את ההפרשות ולסבן שוב, מומלץ להשתמש בסבון ג'ל שמיועד לתינוקות. אחר כך יש לגלח את האזור בזהירות כדי למנוע פציעות, אם חלילה נפצעים יש לדחות את הטיפול עד שהפצע מחלים שכן אסור להסיר שיער באזור בו העור פגוע. לאחר מכן יש ללבוש בגד נוח ורחב ולא לקיים יחסי מין (כן – אנחנו מצטערים אך אלו ההוראות) שיוצרים הפרשות. אל הטיפול יש להגיע מיד לאחר מקלחת במהלכה יש לסבן את המקום בקפדנות. טיפול הסרת שיער בישבן נמשך כ- 25 דקות בממוצע וטיפול הסרת שיער בפי הטבעת נמשך עד כ- 5 דקות.

לבחור במכון מקצועי ובמטפל מוסמך ומנוסה

טיפולי הסרת שיער בטוסיק לגבר או טיפולי הסרת שיער בטוסיק לאשה צריכים להתבצע במכון מקצועי ואמין שמעניק אחריות על הטיפולים כך שתמיד יהיה למטופל אל מי לפנות. כמו כן, יש לבחור במכון שמחזיק במכשור חדיש ואיכותי ובמטפל מוסמך ומנוסה שצבר ניסיון נרחב ומקפיד לבצע פגישת ייעוץ. במסגרת הפגישה צריך המטפל לבחון את גוון העור של המטופל, את גוון השיער, את צפיפות השיער ואת מצבו הבריאותי וגילו שכן לא מומלץ לבצע את הטיפול לפני סיום גיל ההתבגרות שמשפיע על צמיחת השיער.

במהלך פגישת הייעוץ יסביר המטפל למטופל עד כמה חשוב להיזהר מהשמש בתקופת הטיפול, כמה טיפולים הוא צופה (מספר הטיפולים משתנה ממטופל למטופל) ומהן תופעות הלוואי האפשריות. תופעות הלוואי של הסרת שיער בלייזר יכולות להיות: גירויים, תחושת כאב במהלך הטיפול (לכן מומלץ להשתמש במשחת אלחוש), כוויות, פגיעה בראייה, פיגמנטציה וצלקות אך בחירה במטפל איכותי ומוסמך תפחית את הסיכונים ותגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול. סדרה של 10 טיפולים להסרת שיער בישבן לגברים עולה בממוצע כ- 2,400 אך המחיר משתלם משום שההסרה תלווה את המטופל למשך שנים רבות ותתרום לאיכות חייו בצורה ניכרת.