הסרת שיער בבית השחי מחירים – עלות הסרת שיער בלייזר בבית השחי

מחיר הסרת שיער בלייזר בבית השחי נקבע לאחר פגישת ייעוץ במכון להסרת שיער בלייזר, המחירים נקבעים בהתאם לצבעה עור וגוון השיער בבית השחי, אך אין להסתפק בהצעת מחיר אחת אלא לבצע השוואת מחירים וסקר שוק.

 

הסרת שיער בבית השחי מחירים

נשים רבות מגלחות את בתי השחי שלהם מאות – אולי אפילו אלפי פעמים במהלך חייהם. הרעיון של לנטוש את המשימה מייגעת הזאת וגם החיסכון של אלפי השקלים במהלך תקופת חיים ניראה מושך, וייתכן שאת תוהה אם הסרת שיער בלייזר היא אלטרנטיבה טובה. אזור רגיש כמו בית השחי שלך, האם הוא בטוח לסרת שיער בלייזר?

 

הסרת שיער בלייזר בבית השחי מחירים

טווח מחירי הסרת שיער בבית השחי נעים בין  800 ל 1100 ₪. מחיר זה כולל הסרת שיער לצמיתות וזה אומר שתוכלו לבצע כמה טיפולים שתירצו עד לקבלת התוצאה הנדרשת בבית השחי, כיום קיימים מבצעים במכוני הסרת שיער בלייזר של איזור שני מתנה או 50% הנחה והנפוצים שבהם הם שחי ומפשעות ראי גם מחירון הסרת שיער בלייזר לאזורים אחרים בגוף.

למרות שהסרת שיער בלייזר עשויה להישמע כואבת, היא בעצם בטוחה לבית השחי שלך. למעשה, פעולה זאת יחסית עדינה לעור שלך, ויש מעט כאב במהלך ההליך או לאחר מכן. כי בית השחי הוא אזור קטן, זמן הטיפולים לעתים קרובות לוקח פחות מ -10 דקות – זו הסיבה שההמלצה לנשים לנסות הסרת שיער בלייזר בבית השחי לפני שהן מבצעות הסרת שיער בלייזר לנשים באזורים אחרים וגדולים יותר בגוף.

מטרות הלייזר היא לפגוע בזקיק השיערה כדי למנוע צמיחה עתידית, הסרת שיער בלייזר יכולה להשפיע על שיער רק שהוא בשלב הצמיחה, כך שטיפולי ליטוש ותחזוקה נחוצים כדי להסיר את כל השיער באזור הממוקד עד שמגיעים לתוצאה שהשיער לא צומח יותר – לצמיתות. בעוד הסרת שיער בלייזר בית השחי היא בטוחה ויעילה, יש כמה תופעות לוואי. ייתכן שתיתקלי באדמומיות, נפיחות או תחושה שזופה באזור המטופל.

שיער בהיר הוא יותר בעייתי להסרת שיער בלייזר, כי לייזר נמשך למלנין. הסרת שיער בלייזר לא יכולה להיות יעילה כמו כן על שיער אדום, בלונד ואפור למרות שקיימים היום בשוק מכשירים שיודעים להתמודד עם סוג זה של בעיה.

 

צפו בסרטון הדגמה להסרת שיער בלייזר בבית השחי

 

הסרת שיער בבית השחי מחירים

למי שלא מעוניינת להסיר שיער בלייזר בבית השחי בגלל סיבות שונות ובגלל שאולי הסרת שיער בלייזר בבית השחי מחירים יקרים לכיס שלך קיימות אופציות אחרות:

1) גילוח שמחיריו הכי זולים – תלוי בסוג הסכין .

2) שעווה – מחיריו להסרת שיער בבית השחי נעים בין 100 ל 200  ₪.

3) מכשירים חשמליים להסרת שיער בבית השחי שמחירים נעים בין 180 שקלים ל 700 שקלים, מחירים אלה מתקרבים להסרת שיער בלייזר מחירים מה עוד שלא ניתן להשיג באמצעות מכשור זה – הסרת שיער לצמיתות.

אך יש לזכור כי המחירים האלה בסוף מתקזזים עם הסרת שיער בלייזר בבית השחי מכיוון שהפעולות צריכות להיות מחזוריות – כל כמה ימים הם לא לצמיתות ככה שלבסוף במהלך תקופה של כמה שנים מחיר הסרת שיער בלייזר בבית השחי יהיו יותר משתלמים מכל שיטה אחרת.