הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים ונשים

הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים ונשים – כל האפשרויות.

הסרת שיער באזורים אינטימיים היא דרישה מאוד נפוצה בתחום האסתטיקה והדעה הרווחת שהיא לנשים בלבד אך אנחנו יכולים להגיד לכם שגם גברים מסירים שיער במקומות אלה לא פחות מנשים, מודעות להסרת שיער באזורים אינטימיים היא בעיקר להיות אסתטיים מול בני הזוג שכן הם בעיקר חשופים לאזורים כאלה.

הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים

תחילה נגדיר מהו אזור אינטימי אצל הגבר: אשכים, איבר מין, מפשעות ופי הטבעת.

יש לציין שאזורים אלה רגישים במיוחד וטיפול הסרת שיער בהם חייב להיות תחת פיקוח רפואי, באמצעות שעווה תוכלו לבצע הסרת שיער כמעט בכל האזורים האינטימיים ובאמצעות הלייזר אם אתם רוצים לבצע את הטיפולי תצטרכו לוותר על הסרת שיער באשכים ובאיבר מין עצמו, אזורים אלה רגישים מידי ולא מבצעים בהם הסרת שיער בלייזר וכמובן גם לא לקחת סיכונים ולפגוע בפוריות הגבר.

הסרת שיער באזורים אינטימיים לנשים:

אצל נשים אזורים אינטימיים מוגדרים כמעט כמו אלה אצל הגברים: איבר מין, מפשעת ופי הטבעת.

רק הגדרת המפשעות משתנה ולפעמים נקראת קו בקיני, גם אצל אנשים כמו אצל הגברים לא ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר באיבר המין עצמו אלה רק בפי הטבעת ובמשפעות (קו בקיני). הסרת שיער באזור האינטימי נפוצה בעיקר אצל נשים בנות 18-35.

האם אפשר להסיר שיער באזורים אינטימיים באמצעות משחה?

הסרת שיער במקומות אינטימיים לגברים ונשים אינה מומלצת באמצעות משחה, למשחה יש אפקט כמו של גילוח, השיער גודל מהר מאוד וקוצני במיוחד, כל כמה ימים תצטרכו לחזור על הפעולה, הסרת שיער לגברים באזורים אינטימיים ולנשים מומלצת באמצעות לייזר או שעווה.

סיכום: הסרת שיער בלייזר באזורים אינטימיים

הסרת שיער בלייזר באזורים אינטימיים מומלצת למי שרוצה בעיקר להרחיק את השיער המיותר באזורים אלה לטווח רחוק במיוחד, זו היא אחת היתרונות של הלייזר, הטיפולים לא יקרים במיוחד ויכולים לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים, תלוי באזורי הטיפול. יש מכוני הסרת שיער שנמנעים מלבצע את טיפולי הלייזר באזורים אלה במיוחד באשכים ובאבר המין הנשי – זה מסוכן.

הסרת שיער בשעווה לגברים באזורים אינטימיים היא השיטה הנפוצה גם במקומות שבהם הלייזר יותר מסוכן, בשעווה אין כמעט סיכונים למעט אדמומיות, אנחנו לוקחים בחשבון שאתם מבצעים את הטיפולי השעווה רק במקומות אמינים כמו קוסמטיקאיות מקצועיות שיודעות לתפעל שעווה, שלא תסבלו מכוויות או מפצעים האזורים רגישים במיוחד כתוצאה מהדבקות העור על השעווה.

מחירון הסרת שיער באזורים אינטימיים:

טיפול שעווה יחיד באיבר מין, במפשעות, באשכים  ובפי הטבעת – 300 ש"ח

טיפול שעווה יחיד באשכים ובאיבר מין – 250 ש"ח

טיפול שעווה יחיד  בישבן – 200 שקלים

הסרת שיער באזור אינטימי באמצעות הלייזר –  בפי הטבעת ובמפשעות  – 400 שקלים.

 

הערת המדריך:

יש מכונים שלא מסירים באיזורים אלה מכיון שהם מאוד רגישים, יש להתייעץ עם המכונים ועם רופאים לפני הטיפולים.