הסרת שיער אפילציה ממוחשבת, מחירים, עלויות, סיכונים, איך לבחור קוסמטיקאית ועוד…

אפילציה ממוחשבת מה זה? למה כדאי ועוד איזה אלטרנטיבות יש

הסרת שיער לטווח ארוך או אפילו לצמיתות באמצעות אפילציה קיימת עשרות שנים, אך עם התפתחות הטכנולוגיה גם שיטה זו של הסרת שיער הפכה להיות מודרנית יותר, היא הפכה ממוחשבת כמו כל דבר בתקופתנו, אך במקרה הזה של אפילציה המחשוב עשה פלאים.

מה ההבדל באפילציה עם מחשב לאפילציה רגילה?

לפני שנאמוד את ההבדל, נסביר מה זה הסרת שיער באפילציה, באמצעות שיטה זו מחדירים מחט חשמלית לתוך שורש השיערה ובאמצעות פולס חשמלי, מחממים את שורש השיערה עד שהוא מוחלש, ככה השיער צומח פחות ופחות ואם חוזרים על אותה פעולה מספר פעמים אז שורש השיערה מושמד, הסרת שיער באפילציה נפוצה אצל קוסמטיקאיות וניתן למצוא שירותים אלה כמעט בכל רחבי הארץ, כמובן שגם נשים וגם גברים הם מטופלים של שיטה זו, האזורים המטופלים בגוף הם קטנים יחסית באמצעות אפילציה כי מטפלים בכל שיערה בנפרד (בניגוד להסרת שיער בלייזר ששם מטפלים בקבוצת שיערות כל פעם תלוי בשטח הפנים של מכשיר הלייזר), האזורים הנפוצים ביותר הם אזורי הפנים כמו: סנטר, פאות, גבות, אוזניים, שפם, לחיים וכו'….

  • אפילציה לא ממוחשבת – אלה מכשירים ישנים יותר ופחות מומלצים, יכולת השליטה על הפולס החשמלי מוגבלת ואם אין התאמה בין רגישות העור לפולס החשמלי או במילים אחרות עוצמת הזרם החשמלי במחט היא גבוה מידי אז עלולים להיווצר כוויות ולעיתים אף צלקות, יכולת שליטה בעוצמת הפולס ובהתאמה אישית תמטופל מפחיתה סיכונים באפילציה
  • אפילציה ממחושבת – אלה המכשירים המומלצים ביותר ובעלי הטכנולוגיה חדישה המאפשרת בחלק מהמקרים התאמה אישיתי למטופל ויכולת שליטה אופטימלית בעוצמת הפולס החשמלי שיוצא מהמחט.

כמובן אנחנו ממליצים לבצע סקר שוק וללכת לקוסמטיקאית או מכון יופי רק עם המלצות וקבלות, כמובן צרו קשר עם מכוני הסרת שיער בלייזר להשוואת מחירים ולראות מה מקבלים בתמורה לכסף, כמה טיפולים, האם יש הגבלה, כמה עולה, אם יש מבצעים לאזורים נוספים.

ומה לגבי מחירים? עלויות? כמה עולה אפילציה?

כמו שאמרנו לכם אפילציה היא בעיקר לאזורים קטנים אך נאמוד את הטווח אם תסירו באזורים יותר גדולים

פאות 655-755
אוזניים 620-760
ישבן 1,450-1,750
גב 2,540-3,550
כל הגוף 12,550-15,550
ידיים 2,150-2,450
סנטר 550-755
גבות 550-855
רגליים 2,250-2,650
בטן תחתונה 1,355-1,755
ידיים 2/3 עליונות 2,350-2,450
ידיים 1/3 תחתונות 2,150-2,350
רגליים 2/3 עליונות 2,450-2,550
רגליים 1/3 תחתונות 1,250-2,450
אף 655-755
גב 2/3 עליון 1,950-2,750
גב 1/3 תחתון 1,450-1,850
כתפיים 2,355-2,855
קו בקיני 845-955
שפם 655-755
פס טבור 755-895
  • המחירים הם אומדן בלבד
  • ט.ל.ח

מה עדיף אפילציה או הסרת שיער בלייזר?

שיטת הסרת שיער בלייזר היא שונה לגמרי מאפילציה, באפילציה חודרת המחת לתוך הגוף ובלייזר האור חודר לגוף, אנרגיית האור נספגת בשורש השיערה וככה גורמת לחימומו ולהחלשותו, לאחר מספר טיפולים אף להשמדתו.

טיפולי הלייזר מתאימים יותר לאזורים גדולים בגוף, שטח הפנים של מכשיר הלייזר הוא יותר גדול ורובו פולט את הקרניים שפוגעות בשטח פנים רחב יותר, לכן טיפולי הלייזר יותר מהירים, היום כבר לא מגדירים שהסרת שיער בלייזר היא לצמיתות בעוד שיש עדיין מקומות שמגדירים בהם את האפילציה לצמיתות, מה שכן יש אוכלוסיות מסויימות שעליהם הלייזר לא יפשיע ואילו רק אפילציה יכולה לעזור כמו במקרים של לש הסרת שיער בהיר מאוד, שבמקרה מכשירי הלייזר מתקשים, לכן יש מקומות שבהם רק אפילציה יכולה לעזור.

האם הטיפולים מסוכנים? האם יש כאב במהלך הטיפולים?

כמו הכל תחום, צריך לוודא שהמטפל, שכנראה במקרה שלנו קוסמטיקאית, אכן בעלת ניסיון של כמה שנים טובות בתחום והכי חשוב שהלקוחות מרוצים ויש המלצות חיוביות, במקום מקצועי גם תפחיתו את הסיכונים לתופעות לוואי וצלקות בטיפולי אפילציה. במהלך הטיפולים יכולים להרגיש כאבים וזה כמובן ביחס ישיר לעוצמה שבה פועלת המחט, אם אתם חשים כאבל אל תהססו, תודיעו על כך לקוסמטיקאית שתפחית את עוצמת המכשיר – תקשיבו לגוף שלכם. אין לחשוף את העור המטופל לשמש לאחר הטיפול ויש להשמע להוראות איך לנהוג ואיזה קרמים למרוח במידת הצורך.

האם יש אפשרות לבצע את הטיפולים דרך קופת חולים?

לא מצאנו מידע ברשת על אפשרות כזאת, מה שכן לקופות החולים יש שיתופי פעולה עם מכוני הסרת שיער בלייזר, מה שיכול להוזיל את עלות טיפולי הלייזר עד למחירים שבמקרים מסויימים יותר עדיפים הממחירים שתקבלו אם תבצעו בשיטת האפילציה, יש מכוני הסרת שיער בלייזר עם פיקוח רפואי מה שיכול להגדיל את הצלחת הטיפולים ולהפחיתת את הסיכונים, אנחנו ממליצים בחום לברר גם את סוג זה של טיפולים לפני שמקבלים החלטה.

אזורים בארץ ששם תוכלו למצוא קוסמטיקאיות שמתעסקות באפילציה בכלל ובממוחשבת בפרט:

אם אתם גרים במרכז הארץ תוכלו למצוא את השירותים בערים האלה: תל אביב, ראשון לציון, חולון, בת-ים, חדרה, פתח תקוה, נתניה, רמת גן, גבעתיים, גבעת שמואל, הוד השרון, רעננה, כפר סבא, רמת השרון וכו'… בצפון הארץ: הבולטת שהם היא חיפה אך כמובן ניתן למצוא את השירותים בכל רחבי הערים הצפוניות של ישראל כמו: קריות – קרית ביאליק, מוצקין וכמובן קריית חיים, בטבריה, עפולה – עיר שמתפתחת מאוד וגם שירותי האסתטיקה בעיר זו, בית שאן, באזור השפלה הדרומות ודרום הארץ נוכל למצוא בערים הבאות את השירות: אשדוד, אשקלון, קרית גת, קרית  מלאכי, מועצה אזורית יואב, נתיבות, שדרות וקיבוצי הסביבה, אילת וכמובן באר שבע – בירת הנגב.