גם באזור רמת החייל – עיצוב גבות לגברים, סידור על פי בקשה

עיצוב גבות באזור רמת החייל

לא עוד כאב מיותר. לא עוד גבות מבולגנות. לא עוד מראה מרושל!
עיצוב גבות אצל קוסמטיקאי או קוסמטיקאית באזור רמת החייל יספק לך מראה נקי, אסתטי ואלגנטי שלא מוריד את רמת הגבריות שלך אפילו לא במילימטר. היום נדבר על כל מה שאתה צריך לדעת כדי לסדר לעצמך את הגבות בצורה איכותית ומשתלמת.

עיצוב גבות לגברים – איך עושים את זה?

הפינצטה מאפשרת לנו לעשות תיקונים בעצמנו בין טיפול לטיפול, השעווה מאוד יעילה ומאפשרת להסיר שיערות רבות יחד, ויש שיאמרו שהחוט מספק את התוצאות המושלמות ביותר. אז באיזו שיטה לבחור? ובכן, בנוסף ליתרונות, אסור לשכוח גם את החסרונות.
עם שעווה, לא ממש נדיר לחוות תקלות לא נעימות שמשאירות אותנו עם גבות מוזרות למשך כמה שבועות. עם הפינצטה, הטיפול יכול להימשך הרבה יותר זמן משציפינו. עם חוט, הכאב יכול להיות בלתי נסבל. בשורה התחתונה – הבחירה כאן היא אישית, כל אחד צריך לבחור את שיטת עיצוב הגבות שעובדת לו ומתאימה לתקציב שלו.

בסרטון הבא מאתר YouTube תוכלו לראות טיפים איך לעצב גבות גברים (קרדיט – The List Show TV):

סידור גבות לגברים – לא מה שחשבתם

אז איך הטיפול נראה בפועל, וכמה הוא כואב? האמת היא שסידור גבות לגברים הוא טיפול פשוט ומהיר למדי – מגיעים, מבצעים את הטיפול במשך 5-10 דקות (בדרך כלל), ויוצאים. באשר לרמת הכאב, היא משתנה בין אדם לאדם ובין שיטות עיצוב גבות שונות, אבל ברוב המקרים חוסר הנוחות נסבל לחלוטין ולא מהווה בעיה בביצוע הטיפול.

עכשיו, בואו נדבר על הנושא שמעניין את כולנו – כמה עולה לעשות עיצוב גבות לגברים? באזור רמת החייל תמצאו לא מעט אפשרויות לטיפולי סידור גבות, החל מקוסמטיקאיות מתחילות שיגיעו אליכם עד הבית, ועד מכוני יופי מפונפנים וותיקים אליהם תצטרכו לקבוע תור שבועיים מראש. השתמשו בטבלת המחירים שלנו כדי לקבל החלטה חכמה יותר!

סידור ועיצוב גבות לגברים – טבלת טווחי מחירים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 727-896 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 20-38 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 376-528 ₪
סידר גבות אצל ספר 21-30 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 12-33 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 39-60 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 414-516 ₪

ט.ל.ח – אין לראות בטבלה זו כהתחייבות למתן טיפולי סידור גבות לגברים באזור רמת החייל במחיר כזה או אחר. הטבלה נועדה להציג את העלות המשוערת של טיפולי עיצוב גבות לגבר ואין להתייחס אליה כהצעת מחיר לטיפולים מסוג זה.

האם אפשר להשתמש במברת שיניים כדי לסרק שיערות גבות? תראו איך הבחור הזה עושה זאת, סרטון של BluMaan מתוך אתר YouTube:

רגע לפני שנסיים, רצינו לעזור לך לבחור את המקום שבו תבצע את סידור הגבות שלך בצורה הכי נוחה שיש. בגלל שמדובר בטיפולים שמתבצעים באופן קבוע, בכל כמה שבועות או בכל כמה חודשים, תרצו למצוא מקום שנמצא קרוב לבית או לעבודה שלכם – והמפה של רמת החייל שנמצאת ממש כאן למטה תאפשר לכם לעשות את זה!

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – רמת החייל