גם באזור קיסריה – עיצוב גבות לגברים, סידור על פי בקשה

עיצוב גבות באזור קיסריה

גבר, הגיע הזמן לסדר את הגבות. כן כן, בדיוק מה ששמעת, סידור ועיצוב גבות הוא כבר ממש לא טיפול אסתטי נשי ששמור למין היפה בלבד, והיום גם גברים מכל רחבי הארץ מעצבים את הגבות שלהם כדי שיראו מסודרות ואסתטיות. אז איך זה עובד וכמה זה עולה? כל התשובות בפנים.

באילו שיטות משתמשים כדי לסדר גבות לגבר?

גברים רבים תוהים האם שיטות עיצוב הגבות בהן נשים משתמשות זמינות גם עבור גברים לדוגמא – לייזר. התשובה היא חד משמעית – כן! היום, רוב הטיפולים האסתטיים המוצעים לנשים מוצעים גם לגברים, וגם מכוני יופי וקוסמטיקאיות באזור קיסריה שטיפלו בעבר בנשים בלבד, עושים טיפולי עיצוב גבות עבור גברים.
אז אילו שיטות קיימות לסידור גבות לגברים? ישנם טיפולים שונים שמאפשרים לסדר גבות, ביניהם תלישת השיערות בפינצטה ובשעווה, מריטת השיערות באמצעות חוט, ואפילו הסרת גבות מיותרות לטווח ארוך באמצעות אפילציה.

מתוך התוכנית The List Show TV שבאתר YouTube תוכלו לראות איך לסדר נכון שיערות בגבות:

כמה כואב לסדר גבות ואיך זה עובד?

אם אתה רוצה להתחיל טיפולי סידור גבות לגברים באזור קיסריה, אבל חושש מהכאב שילווה את הטיפול או את הזמן שהטיפול ידרוש – יש לנו חדשות טובות. עיצוב גבות הוא טיפול מהיר מאוד, בעיקר אם מטפלת בך מקצוענית. מקסימום 15 דקות ואתה בחוץ, לא משנה כמה הגבות שלך מבולגנות. ומבחינת הכאב? הוא עשוי להופיע, אבל הוא בדרך כלל ממש לא נורא.

אם אתה מעוניין לבצע טיפולי סידור גבות מקצועיים באופן קבוע, תצטרך לקבוע ביקור בכל כמה שבועות – שבועיים-שלושה, או במקרה הטוב בכל חודשיים. לכן, המחיר הוא גם פקטור חשוב, כאשר חיסכון של כמה עשרות שקלים בכל טיפול מצטבר לכדי חיסכון של מאות ואלפי שקלים בטווח הארוך.
אז כמה עולים טיפולי סידור גבות לגברים באיזור קיסריה? הציצו בטבלה וגלו!

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 16-34 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 625-836 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 40-56 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 15-44 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 399-462 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 428-540 ₪
סידר גבות אצל ספר 20-34 ₪

ט.ל.ח – יש לקחת את הנתונים בטבלה זו בעירבון מוגבל. המחירים של טיפולי עיצוב גבות באזור קיסריה עשויים להשתנות מסיבות רבות וישנה אפשרות שהנתונים בטבלה לא יהיו מעודכנים בהתאם למצב בשוק הנוכחי.

כמו שראיתם אנחנו מאוד אוהבים סרטוני הדרכה מאתר YouTube, הינה עוד סרטון חובה לצפיה של BluMaan:

השלב האחרון בבחירת המקום שבו נבצע את סידור הגבות שלנו הוא המיקום. עיצוב גבות לגברים זה לא כמו טיפולי לייזר – מדובר בטיפולים שעושים בטיפול קבוע ולעיתים קרובות. המפה של קיסריה שנמצאת ממש כאן למטה תעזור לכם לבדוק לאילו קוסמטיקאיות יהיה לכם נוח להגיע, ואילו מכוני יופי לא רלוונטים מלכתחילה.

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – קיסריה