גם באזור מעלות – עיצוב גבות לגברים, סידור על פי בקשה

עיצוב גבות באזור מעלות

גבר, הגיע הזמן לסדר את הגבות. כן כן, בדיוק מה ששמעת, סידור ועיצוב גבות הוא כבר ממש לא טיפול אסתטי נשי ששמור למין היפה בלבד, והיום גם גברים מכל רחבי הארץ מעצבים את הגבות שלהם כדי שיראו מסודרות ואסתטיות. אז איך זה עובד וכמה זה עולה? כל התשובות בפנים.

סידור גבות לגברים – אילו שיטות קיימות?

גברים רבים תוהים האם שיטות עיצוב הגבות בהן נשים משתמשות זמינות גם עבור גברים לדוגמא – לייזר. התשובה היא חד משמעית – כן! היום, רוב הטיפולים האסתטיים המוצעים לנשים מוצעים גם לגברים, וגם מכוני יופי וקוסמטיקאיות באזור מעלות שטיפלו בעבר בנשים בלבד, עושים טיפולי עיצוב גבות עבור גברים.
אז אילו שיטות קיימות לסידור גבות לגברים? ישנם טיפולים שונים שמאפשרים לסדר גבות, ביניהם תלישת השיערות בפינצטה ובשעווה, מריטת השיערות באמצעות חוט, ואפילו הסרת גבות מיותרות לטווח ארוך באמצעות אפילציה.

מתוך התוכנית The List Show TV שבאתר YouTube תוכלו לראות איך לסדר נכון שיערות בגבות:

כמה זמן דורש הטיפול וכמה הוא כואב?

בין אם תבחרו בפינצטה, בחוט או בשעווה, טיפול סידור הגבות שלכם צפוי לארוך בין 5 ל-10 דקות בלבד. למרות שהטיפול עשוי לכאוב, בעיקר אם תבחרו בשיטת החוט, הטיפול יהיה מהיר כל כך שרוב הסיכויים שפשוט תשכחו מכל הסיפור כבר חצי שעה אחרי הטיפול – ותישארו עם התוצאות המעולות.

טיפולי סידור גבות לגברים הם כמובן לא בחינם, וגם למחיר יש משקל בבחירת השיטה שבה תעצב את הגבות שלך. הטבלה שלנו כוללת את המחירים המשוערים של עיצוב גבות לגברים במעלות והסביבה והיא תעזור לך להבין את טווח המחירים של הטיפולים השונים ולקבל החלטה חכמה יותר.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידר גבות אצל ספר 24-34 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 19-44 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 438-535 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 392-452 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 17-46 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 656-809 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 41-56 ₪

ט.ל.ח – המטרה של טבלה זו היא להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי סידור גבות לגברים במעלות. ייתכן שהמחירים המצויינים בטבלה אינם מעודכנים או שאינם מדוייקים, אנו עושים את מיטב יכולתנו כדי להציג עבורכם, הקוראים, את הנתונים המדוייקים ביותר, אך יש לקחת את הנכתב בטבלה בעירבון מוגבל.

רוצים לעצב גבות לבד בבית? הינה סרטון הדרכה נוסף מ YouTube איך לעשות את זה נכון (קרדיט – BluMaan):

עכשיו כל מה שנשאר לך הוא לבחור איפה לבצע את הטיפולים שלך. מן הסתם, אתה לא רוצה לנסוע שעה לכל כיוון רק בשביל טיפול קצר, אז הכנסנו כאן מפה של מעלות שתאפשר לך לבחור את המקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע כדי לעצב ולסדר את הגבות שלך, ולדאוג שהן נראות הכי טוב שהן יכולות להיראות.

קישור למפה: מעלות – עיצוב גבות לגברים