באיזה גיל מסירים שיער בלייזר ?

אתר זה קיים מספר שנים ומאות גולשים בו מידי יום, לפי סטטיסטיקות האתר הגיל שבו הכי הרבה מסירים שעיר בלייזר הוא טווח הגילאים שבין 25 ל 34 ואנחנו נסביר לכם למה דווקא בגילאים האלה.

הסרת שיער בלייזר - התפלגות לפי גילאים

הסרת שיער בלייזר לגילאי 18-24

לפי טבלת הגילאים רואים שהגולשים הצעירים ביותר שמסירים שיער בלייזר הם בגילאי ה 18, לפני גיל זה הסרת שיער בלייזר פחות אפקטיבית מכיוון שהורמוני הגדילה המשפיעים על צמיחת השיערות בגוף מתייצבים בגיל זה – הסרת שיער בלייזר לבני נוער בגיל ההתבגרות פחות נפוצה.

בגילאי 18-24 מדובר כבר בחיילים וסטודנטים שיכולים להרשות לעצמם להסיר שיער בלייזר, זהו גיל מאוד מתאים להסרת שיער, אבל מש שעוד חסר בגיל זה לעומת גילאי ה 25-34 שמובילים את הטבלה זה כסף, הסרת שיער בלייזר מחירים בגילאים אלה יכולה להיות מעט יקרה.

הסרת שיער בלייזר לגילאי 25-34

אנחנו רואים שרוב האנשים שמסירים שיער בלייזר הם בטווח הגילאים הזה, כאן מדובר בסטודנטים לקראת סיום תואר ובאנשים עובדים שיותר קל להם להשקיע באסתטיקה מתקדמת, בגילאים אלה מקבלים החלטות להמשך החיים ואחת מהן היא להיות חלקים ולהשקיע באסתטיקה.

הסרת שיער בלייזר לגילאי 35-44

מגיל 35 ומעלה ככל שמתקדמים בגיל, הסיכוי לטיפולי הסרת שיער בלייזר פוחתים בצורה משמעותית, אבל עדיין ממשיכים להסיר שיער ולהשקיע בגוף.

הסרת שיער בלייזר לגילאי 45-54

12.50% זה עדיין מספר מכובד לטווח גילאים זה, מה שניתן ללמוד מנתון חשוב זה שלעולם לא מאוחר, כאשר תוחלת החיים גדלה ואנשים רואים את עצמם צעירים גם בגילאים אלה טוב שמאוחר מאשר אף פעם לא.

הסרת שיער בלייזר לגילאי 55-64

כולנו מופתעים מנתון זה ולכול הצעירים שבנינו כדאי להסיר שיער בלייזר בגיל צעיר מאשר להיזכר בגיל מבוגר כי אתם תהינו יותר שנים מיתרונות הסרת שיער בלייזר.

 

  • יש לציין שבחלק ממכוני הסרת שיער בלייזר ניתן להסיר שיער בלייזר מגיל 16, לא כל המכונים מוכנים להתחיל טיפולים מגיל זה בגלל השינויים ההורמונליים בגיל ההתבגרות