מכשיר להסרת שיער ביתי – סיקור

מכשיר להסרת שיער ביתי – אילו מכשירים ביתיים קיימים בשוק ומה עדיף – להסיר שיער בבית או במכון מקצועי?

כמובן נקדים ונאמר שכתבה זו היא סיקור בלבד, לאתר זה אין קשר עם המכשירים המדוברים, אם מצאתם טעות בכתוב נשמח שתעדכנו אותנו ואנחנו נעדכן את הכתבה בהתאם.

נוסף על השיטות המוכרות שכוללות את הסרת השיער בשעווה, את השימוש בקרמים, הפינצטות, האפילציה וסכיני הגילוח – שיטות שניתן לבצע בבית, אפשר להשתמש גם במכשירים ביתיים להסרת שיער.

גם מכשירי הסרת השיער הביתיים עברו שינויים רבים כך שכיום אפשר לחלק אותם ל- 2 סוגים עיקריים כאשר הסוג הראשון מכיל את מכשירי הסרת השיער החשמליים שניתן להטעין. המכשירים הללו מורטים את השיער מהשורש וכוללים מגוון נרחב של מכשירים, ביניהם: מכשיר להסרת שיער ביתי בראון או פיליפס ומכשירים נוספים שנעים בין המחירים: 100- 830. הסוג השני של המכשירים הביתיים מכיל מכשירי הסרת שיער שמבוססים על הבזקי אור ואינפרא אדום.

על שני סוגי המכשירים ופעולתם

* על מכשירי הסרת השיער החשמליים מהסוג הראשון:

מכשירי הסרת השיער מהסוג הראשון מכילים ראש מסתובב ומנוע כאשר עבודתם מזכירה פינצטה. אם נשווה בין המכשירים החשמליים הביתיים ובין גילוח או שימוש במשחות שמסירות שיער נראה כי המכשירים יעילים יותר משום שהם תולשים את השערה מהשורש – דבר שגורם לה להיחלש ולצמוח באופן איטי יותר. שימוש בסכיני גילוח וקרמים יוצר את הפעולה ההפוכה וגורמים לשיער להפוך לעבה וכהה יותר ולצמוח תוך ימים ספורים בלבד.

כשמשווים בין מכשירי הסרת השיער החשמליים ובין הסרת שיער בשעווה נראה כי למרות ששניהם תולשים את השיערה מהשורש, מחלישים אותה ומסייעים לדילולה, המכשירים החשמליים טובים יותר משום שהם הרבה פחות מסורבלים מהשעווה שעשויה ללכלך את החלל. נוסף על כך, לא כולם מצליחים להסיר את השיער באמצעות השעווה שכן יש צורך ביד מדויקת ושימוש טכניקה.

אם מעוניינים להסיר שיער באמצעות המכשירים החשמליים הביתיים מומלץ להיכנס לאתרים שונים שבוחנים את רמת האיכות של המכשירים. כמו כן, יש לבדוק את מחירי השוק. בדיקת מכשיר להסרת שיער ביתי לאחר השוואת מחירים תאפשר בחירה משתלמת יותר. יש לציין כי לא מומלץ להתפשר על  מכשיר להסרת שיער ביתי זול מדי שכן הוא עשוי להיות פחות איכותי.

* על מכשירי הסרת השיער מהסוג השני:

מכשירי הסרת השיער מהסוג השני פועלים בטכניקות שנמצאות במכוני הסרת השיער שהן: הבזקי אור ואינפרא האדום, השאלה הנשאלת היא באיזו דרך כדאי לבחור במקרה שמעוניינים להסיר את השיער בשיטות המתקדמות – האם כדאי לבצע את הטיפולים בבית או לחילופין – להגיע אל מכון מקצועי?

מכשיר הסרת השיער הביתיים המתקדמים כוללים: מכשיר להסרת שיער ביתי אפריל שפועל באמצעות הבזקי אור, מכשיר להסרת שיער ביתי בייביליס שעובד באמצעות הבזקי אור ומכשירים נוספים. התשובה לשאלה שנשאלה היא שרוב המכשירים הביתיים מתאימים בעיקר לבעלי עור בהיר ושיער כהה כך שהם לא מספקים מענה לכל האוכלוסייה, בניגוד לכך, מטופלים שמבצעים את ההסרה במכון מקצועי יכולים לקבל טיפול שמותאם עבורם (גם במקרה זה לא ניתן למצוא פתרון לכל אחד).

מכשירי הסרת השיער הביתיים שעובדים בטכנולוגיית אינפרא אדום והבזקי אור אינם זולים, המחיר הממוצע של המכשירים הללו הוא כ- 2,200 ₪ בממוצע כאשר יש לשלם תוספת של כ- 220 ₪ נוספים כדי להחליף את הראש שלהם מדי תקופה.

אז מה עדיף? להסיר שיער בבית באמצעות מכשור מתקדם או להסיר שיער במכון מקצועי?

אם מעוניינים להסיר שיער באמצעות השיטות המתקדמות ולא יודעים מה עדיף – האם כדאי לבצע את הטיפולים בבית או האם כדאי לגשת למכון מקצועי כדאי לבחון את ההבדלים בין האפשרויות ורק לאחר מכן לקבל את ההחלטה.

לצורך השוואה נתמקד ב-6 הבדלים מרכזיים:

  1. מחירים – אם מביטים על המחיר שהוא גורם משמעותי בהחלטה ניתן לראות כי ההבדלים בין המחירים שגובים המכונים אינם שונים מאוד מהמחירים שיש לשלם במקרה שבוחרים לבצע הסרת שיער בבית. כפי שציינו – הסרת שיער בבית דורשת מכשיר מתקדם שעולה כ- 2,200 ₪ בממוצע כאשר למחיר זה יש להוסיף עוד 220 ₪ ₪ בממוצע מדי תקופה לצורך החלפת ראש. כדי לאפשר הערכה נכונה יותר נניח שהמטרה היא להסיר שיער מהרגליים – לשם כך יש צורך ב- 10 ראשים פחות או יותר כך שבסיכום יעמוד המחיר על כ- 4,400 ₪ בממוצע (כמובן שיהיה ניתן להשתמש במכשיר כדי להסיר שיער באזורים נוספים אך לצורך השוואה נתרכז בהסרת שיער ברגליים בלבד). בהשוואה לכך יעמוד המחיר הממוצע שיש לשלם במכון על כ- 4,350 ₪ ל- 10 טיפולים.
  2. טכניקות ההסרה – הסרת שיער בלייזר צריכה להתבצע תחת פיקוח רפואי של רופא עור – מכאן ניתן להבין שמכשירי הסרת השיער הביתיים עובדים בטכניקת האינפרא אדום ובטכניקת הבזקי האור. לפי הנתונים נמצא כי הסרת שיער בלייזר יעילה יותר עבור מטופלים בעלי גוון עור בהיר ושיער כהה – כך שעדיף למטופלים אלו לבצע את הטיפול במכון מקצועי להסרת שיער בלייזר.
  3. יעלות לטווח הרחוק – מכשירי הסרת השיער הביתיים נחשבים לחדשים בשוק ועוד לא ברור עד כמה הם יעילים כשמדובר על הטווח הרחוק, זאת לעומת מכשירי הסרת השיער שנמצאים במכונים והוכחו כיעילים לטווח הרחוק.
  4. קהל יעד – מכשירי הסרת השיער הביתיים יכולים להתאים לקהל יעד מוגבל משום שהם מתאימים בעיקר לבעלי עור בהיר וגוון שיער כהה. גם המכשירים שנמצאים במכונים אינם מספקים מענה מלא לכל האוכלוסייה ולמרות זאת, מטפל מוסמך יוכל להתאים את השיטות, המכשירים והעוצמות באופן אישי יותר.
  5. גמישות בזמן – היתרון המשמעותי ביותר של שימוש במכשירי הסרת שיער ביתיים הוא שהטיפולים מתבצעים בבית, במרחב המוכר ביותר ובזמנים הנוחים ביותר למטופל. הפרטיות הרבה והחיסכון בזמן נסיעה, חיפושי חניה והתארגנות מאפשרים למטופל להסיר שיער בכל זמן פנוי שלא כמו במקרה של הסרת שיער במכון שאומנם יכול להציע למטופל טיפולים בשעות שונות אך לא יהיה פתוח עבורו למשל בשעות הלילה ויחייב אותו להגיע למקום.
  6. אזורי הסרת השיער – חלק מכשירי הסרת השיער הביתיים אינם מתאימים לטיפול בפנים, יש לשים לב לדבר. בניגוד לכך, מטפל מוסמך שעובד במכון מקצועי יוכל להתאים את טיפול הסרת השיער לכל אזור בפנים, כל זאת כמובן בהתאם לנתוני המטופל.

מה אומרים המטופלים האחרים?

אם אתם מתלבטים בין ביצוע הסרת שיער בבית באמצעות השיטות המתקדמות ובין ביצוע הסרת שיער במכון מקצועי חשוב שתבדקו את ההבדלים בין שתי האפשרויות. כדי לעשות זאת מומלץ לבקש המלצות מחברים ומכרים שביצעו הסרת שיער באמצעות השיטות המתקדמות. כמו כן, רצוי לבדוק מהם המכשירים המובילים בשוק, לבדוק מה חושבים המשתמשים האחרים שהתנסו במכשירים ומהי דעתם – מהו מכשיר להסרת שיער ביתי הכי טוב בעיניהם ולעיין באתרים כדי לקרוא מידע על האפשרויות.

עיון באתרים שמציגים מידע בנוגע לנושא מכשיר להסרת שיער ביתי ביקורות לעומת ביצוע התהליך במכון וכניסה לאתרים שמתמקדים בביצוע השוואות יסייעו לכם למצוא את המכשיר המתאים ביותר עבורכם או לחילופין – לבחור לגשת את מכון מקצועי. במקרה שבוחרים במכון יש לוודא שהמטפל מוסמך ובעל ניסיון, שהמכון מעניק אחריות על הטיפול, שהמכשור מתקדם וקיבל אישור ממשרד הבריאות ושהמכון נקי, לא רחוק מהבית וגמיש מבחינת זמנים.

הבהרה:

אתר זה אינו קשור לאף אחד ממכשירי הסרת שיער בלייזר הביתיים, כתבה זו היא סיקור בלבד והנתונים יכולים להשתנות.