חשיפה לשמש לאחר הסרת שיער בלייזר

האם מותרת חשיפה לשמש לאחר הסרת שיער בלייזר? הכל על טיפולי הסרת שיער בלייזר בקיץ

רבים מאיתנו שמסירים שיער בלייזר או כאלה שרוצים להתחיל טיפולי הסרת שיער בלייזר שואלים את עצמם האם לעשות זאת בקיץ בגלל החשיפה לשמש.

חשיפה לשמש לאחר הסרת שיער בלייזר מותרת בתנאים מסויימים (כמה ימים אחרי הטיפול האחרון), קודם נבין את את עקרון הסרת שיער ע"י הלייזר וככה נלמד על השפעת הלייזר על עור שזוף. הלייזר הוא קרן אור בעלת אורך גל אחיד ובעצומה מסוימת ככה הוא יודע לעבור מבעד לעור ולעצור בשורש השיערה שהיא נקראת מלנין, כאשר עור הלייזר נספג בשורש השיערה הוא הופך לחום ומשמיד את המקום, שורש שיערה שעבר כמה פגיעות בלייזר הופך להיות מוחלש מאוד עד ללא פעיל ולכן השיער אינו צומח יותר כמו לפני טיפולי הסרת שיער בלייזר.

כאשר אדם חושף עצמו לשמש צבע עורו נעשה כהה יותר, השמש מחממת את העור ומשנה את צבעו. אור הלייזר לא מצליח לעבור את העור ולהגיע לשורש השיערה בגלל שהוא "נעצר" בעור הכהה בשל צבעו – נעצר משמע נספג בעור והופך לחום רב על עור המטופל, חום זה עשוי לגרום לכוויות ולצלקות.

חשיפה לשמש אחרי הסרת שיער בלייזר אפשרית  צריך לחכות זמן מסויים (כמה ימים) לפני חשיפה לשמש ולא מיד אחרי הטיפול בלייזר – יש להיוועץ עם הרופא המטפל, מה שכן אם תחשפו לשמש עשו זאת בעזרת אמצעי הגנה בפני שמש.

אם אתם מבצעים הסרת שיער בלייזר, חשיפה לשמש מותרת אחרי טיפול, אך ניתן לקחת פסק זמן מטיפולי הסרת שיער בלייזר במהלך חופשי הקיץ אם אתם מרבים להיות חשופים לשמש בתקופה זאת.

16636178_s

במהלך חודשי הקיץ חברות להסרת שיער בלייזר יוצאות במבצעים ולכן מחירי הסרת שיער בלייזר יכולים להיות יותר זולים בחודשי הקיץ, אנחנו ממליצים לבצע את הטיפולי באחד ממכוני הסרת שיער בלייזר המוכרים שכן מי שמטפל שם הם בדר"כ צוות עם הכשרה רפואית ולכן ההמלצה שלהם בנושא הסרת שיער בלייזר בקייץ וחשיפה לשמש היא חשובה מאוד.

כדי להכיר את כל הסיכונים בהסרת שיער בלייזר אתם יכולים לקרוא את נכתבה הבאה: הסרת שיער בלייזר סיכונים.

הבהרה:

הכתוב במאמר זה יכול להשתנות, אין לראות את המאמר כייעוץ רפואי!