הסרת שיער IPL – אי פי אל – סיקור

הסרת שיער במכשיר IPL ידועה גם בשם כינוי הסרת שיער בקרן אור.

איך מסירים שיער באמצעות IPL ?

הסרת שיער IPL

כמובן נקדים ונאמר שכתבה זו היא סיקור בלבד, לאתר זה אין קשר עם המכשירים המדוברים, אם מצאתם טעות בכתוב נשמח שתעדכנו אותנו ואנחנו נעדכן את הכתבה בהתאם.

פירושו של IPL היא  –  Intense Pulse Ligh וכבר כאן ניתן לראות לא מדובר במכשיר להסרת שיער בלייזר אלא למכשיר להסרת שיער באמצעות פולסי אור, הערה חשובה: הסרת שיער בקרן אור היא לא הסרת שיער באינפרא אדום  – שתי שיטות שונות לחלוטין להסרת שיער.

המכשיר ה IPL שולח קרני אור בעוצמה רבה, קרן האור עוברת את עור הגוף ופוגעת במלנין השיערה ומשמידה אותו, הכאב מועט מכיוון שהפולסים מהירים מאוד. במכוני הסרת שיער נהוג שלאחר 6 עד 11 טיפולים השיער הופך להיות דליל מאוד ואף אינו צומח יותר. הטווח בין טיפול לטיפול הוא בסביבות ארבעה שבועות בממוצע. מטופלים במכשיר IPL מדווחים על אחוזי הצלחה של 75% ~ 90%, ההבדלים בין אחוזי ההצלחה נובעים מגוון השיערה  ומצבע העור.

ככלל בטיפולי הסרת שיער ולא רק במכשיר ה IPL בפרט התוצאות הטובות ביותר נובעות מהפרש בין גווני השיער והעור – ככול שהעור יותר בהיר ככה קרני הלייזר עוברים דרכו והחום לא מתבזבז בדרך וככל שהשיערה כהה יותר כל עוצמת האור נספגת בו ולא ממשיכה הלאה.

הסרת שיער בלייזר לעומת IPL (קרן אור)

יתרונות הלייזר: עוצמת מכשיר הלייזר יותר גבוהה מזו של מכשירים הפועלים על קרני האור – IPL ולכן התוצאות במכשירי IPL בעלות אחוזי הצלחה נמוכות יותר מזו של הלייזר.

יתרון האור: הבולט של מכשירי IPL – קרן אור הוא בטיפול בעור כהה, לשיטה זו יתרון משמעותי ובולט, באמצעות שינוי אורכי הגל במכשירי ה UPL ניתן לטפל בכל גווני העור והתאמה זאת נעשית באופן אישי ע"י המטפל, שיטה זאת פחות כואבת מטיפולי הסרת שיער בלייזר, חיסרון נוסף של שיטה זאת (IPL) ושל הסרת שיער בלייזר היא הטיפול בשיער ג'ינגי או בלונדיני.

הסרת שיער בקרן אור IPL לעומת הסרת שיער באינפרא אדום

עוצמת קרן האור של שיטת IPL הרבה יותר גבוהה מזאת של אינפרא אדום, קרן האור יותר ממוקדת ולא מתפזרת מה שגורם לטיפול להיות יותר יעיל מזו של האינפא האדום.

הבהרה:

לאתר זה אין שם קשר למכשיר המסוקר, (הכתבה היא סיקור בלבד),

הנתונים יכולים להשתנות, יש להתעדכן באתר היצרן או מול מכוני הסרת שיער בלייזר