הסרת שיער בראש העין

הסרת שיער בראש העין

הסרת שיער הינה חלק מרכזי בתחום הטיפוח. בתחילת הדרך היה העיסוק נחלתן הבלעדית של הנשים אך עם חלוף השנים החלו גם הגברים להסיר שיער במגוון אזורים בגוף.

רבים מאתנו נולדו לעולם של הסרת שיער ומכירים את כל השיטות הוותיקות וכל החידושים האחרונים. בימינו קיימים מגוון מכוני הסרת שיער בכל רחבי הארץ – ניתן לבצע הסרת שיער באינפרא אדום בראש העין, בתל אביב, בבאר שבע וכו', אפשר לבצע הסרת שיער בשעווה בראש העין,  הסרת שיער בפנים בראש העין ובמגוון ערים נוספות – בחיפה, תל אביב וכו' וקיימות עוד מגוון שיטות נוספות אותן ניתן להתאים לכל אדם – גבר או אשה באופן אישי. כדי להסיר את השיער בצורה טובה יש להגיע לכמה פגישות כך שבמידה ומחליטים לבצע הסרת שיער במכון מומלץ לבחור במכון שנמצא בקרבת הבית כך שיהיה קל יותר להתמיד בטיפולים.

כפי שצוין – כולנו כבר רגילים לעיסוק הרב ואף האובססיבי סביב הסרת השיער, אך האם חשבתם פעם איך הכל התחיל?

מסע בזמן – איך זה התחיל?

מעניין לגלות כי למנהג המוכר והפופולארי יש שורשים עתיקים – ככל הנראה העיסוק בהסרת השיער החל כבר בתקופה של האימפריה הרומית (המאה הראשונה לפני הספירה עד שנת 476 לספירה). בשנים אלו אפיין העור החלק את המעמד העליון אשר יכל להרשות לעצמו לשלם על הסרת השיער, כבר אז נחשבו אנשים שלא הסירו שיער ממקומות מוצנעים לחסרי תרבות.

המאה ה – 16 עד המאה ה -18:

בימי הביניים במהלך המאה ה – 16 החלה המלכה אליזבת הראשונה למרוט את הגבות כדי לגרום למצחה להראות גדול יותר (בימים אלו נחשב המצח הגדול לדבר יפה). אליזבת הפיצה את הטרנד בממלכה הבריטית. במאה ה – 18 המציא ז'אן ז'אק פרה את תער הגילוח ובשנת 1844 המציא ד"ר גוראוד קרם להסרת שיער.

מתקדמים אל עבר מלחמות העולם:

בשנים של מלחמות העולם הראשונה והשנייה היה מחסור בגרביונים. כתוצאה מהמחסור החלו הנשים לגלח את הרגליים. בשנות החמישים החלו רבות לגלח את בית השחי והרגליים ולמרוט גבות ובשנות השישים החל השימוש בשעווה.

הגענו אל ימינו – המאה ה – 21

כיום ניתן לבצע את הסרת השיער באמצעות שיטות מתקדמות וחדישות שמתבצעות במכוני הסרת שיער ובבית. בין מגוון השיטות הקיימות ניתן לבצע: הסרת שיער בלייזר, הסרת שיער באינפרא אדום, הסרת שיער באפילציה, הסרת שיער באמצעות מכשירי חשמל ביתיים ועוד. כמובן שלכל אחת מהשיטות יש יתרונות וחסרונות משלה ויש להתאים את אופן הסרת השיער למטופל. האזורים הפופולאריים בהם נהוג להסיר שיער הינם: הרגליים, הידיים, בית השחי, הפנים, הגבות (מריטת גבות), השפם, הגב, העורף והחזה. שיטות הסרת השיער ממשיכות להתפתח כל הזמן ומעניין מה יביא לנו העתיד ואילו מכשירים יתווספו לטיפולים הקיימים.