הסרת שיער בעזרת קרם – הסרת שיער לצמיתות בעזרת משחה, האם יש כזה דבר?

חלק מרכזי מתעשיית היופי הוא הסרת שיער לצמיתות (ליתר דיוק – לטווח ארוך), יש כמה אפשרויות להסיר שיער לצמיתות: באמצעות לייזר, באפילציה ובעזרת קרם/משחה שיועדו למטרה זו.

קרם להסרת שיער - משחה להסרת שיערקחו לדוגמא – הסרת שיער ברגליים, סקר שנערך בבריטניה מגלה שאישה מבזבזת כחודש שלם במהלך חייה להסרת שיער מהרגליים, זהו נתון מטורף ומה אם אנחנו מכלילים בזה אזורים אחרים בגוף? יש אפשרות לחסוך את הזמן הזה ולנצל אותו לדברים אחרים מאשר להתעסק בהסרת שיער.

מהם האפשרויות? ניתן להסיר שיער באפילציה – שיטה זה דורשת טיפולים רבים, כל שיערה מטופלת בנפרד, שיטה זו כואבת ויכולה להשאיר צלקות בגוף, מחירי הסרת שיער לצמיתות באפילציה יכולים לעלות הרבה מאוד כסף אם מדובר באזורים רבים בגוף, כמו כן שיטה זו לא מתאימה לאזורים כמו גב, בטן ורגליים בגלל כמות השיער.

הסרת שיער באמצעות הלייזר – שיטה של הסרת שיער בלייזר לצמיתות (לטווח ארוך) היא השיטה הכי מומלצת אבל לא שווה לכל כיס, מחירה נעים בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים – תלוי באזור המטופל, ניתן להפחית את העליות אם מודעים למבצעים ואם מסירים שיער ביותר ממקום אחד.

הסרת שיער לצמיתות באמצעות קרם או משחה (הכוונה זה להסרת שיער לטווח ארוך – אך לא מצאנו אפשרות כזאת בעזרת משחה) – רופאים ומדענים פיתחו שיטה חדשה להסרת שיער היא בעזרת משחה, המטרה העיקרית הייתה להוזיל את המחירים וכמו כן להימנע מכאבים, אופן הטיפול הוא כזה שפשוט מגלחים את האזור המטופל אחרי מקלחת, מורחים אותו בקרם או משחה למשך כמה דקות ואז מנגבים, יש לחזור על פעולות אלה בין 2 ל 3 פעמים בשבוע עד שרואים תוצאות, היתרונות שהמחירים הם זולים מתחילים בעשרות שקלים תלוי בחברה הנבחרת, יתרון נוסף ומאוד חשוב הוא שהמשחה לא מוגבלת לצבע העור והשיער (מה שמגביל טיפולי לייזר), קופסא אחת של משחה יכולה להספיק להימשך חודשים עד שלושה חודשים בממוצע אם משתמשים בו רק באזור אחד לדוגמא ברגליים.

יש גם קרם/משחה להסרת שיער באזורים אינטימיים ורגישים יותר בגוף לדוגמא הסרת שיער במפשעה בקרם/משחה יש לציין שהטיפולים מיועדים לגברים ולנשים כאחד אך יש כמה חברות שמתגו את עצמן למין מסוים כמו – קרם להסרת שיער לגבר.

היעילות של הסרת שיער בעזרת קרם או משחה לטווח ארוך מאוד היא לא ידועה והנושא עדיין נמצא בתהליכי מחקר – ככול הידוע לנו – אפשרות זו אינה קיימת, לכן צריך לחזור על הטיפולים לעיתים קרובות יחסית.

 באתר מייל יומי אתם יכולים לקרוא תגובות של מטופלים מבשחה וקרם להסרת שיער, הרבה מהמטופלים טוענים שהקרם לא עזר להם כלל וכלל.

הערה חשובה:

המידע יכול להשתנות יש להתעדכן מול החברות שמציעות את המוצרים השונים – לאתר זה אין שום קשר לחברות אילו.

כמו כן חברות נזהרות היום מלהצהיר על הסרת שיער לצמיתות אלה משתמשות במושג – הסרת שיער לטווח ארוך.