הסרת שיער בלייזר לשיער בהיר

האם הסרת שיער בלייזר לשיער בהיר אפשרית?

הסרת שיער בלייזר לשיער בהירקרן הלייזר עוברת דרך העור ופוגעת בשורש השיערה בחומר הנקרא מלנין ומשמידה אותו לאחר מספר טיפולים ככה השיער לא צומח יותר. כשהשיער כהה קרן אור הלייזר נספגת בשורש השיערה והאור הופך לחום ואילו בשיער בהיר קרן אור הלייזר לא נספג, האזור לא מתחמם ושורש השיערה לא מושמד. הסרת שיער בלייזר לשיער בהיר אפשרית בטכנולוגיות מסויימות לא כל מכוני הסרת שיער בלייזר מחזיקים בטכנטלוגיה כזאת, לבעלי שיער בהיר שרוצים להסיר שיער בלייזר אנחנו ממליצים בחום ליצור קשר עם מכוני הסרת שיער בלייזר מוכרים על מנת להבטיח את הסיכוי שטכנולוגיה להסרת שיער בהיר בלייזר נמצאת ברשותם כדוגמאת מכשירי אינפרא אדום, במהלך פגישת הייעוץ תקבע התאמתכם לטיפולי הסרת שיער בלייזר לשיער בהיר.

האם יש כזה דבר הסרת שיער בהיר לצמיתות?

אם אתם רוצים לבצע הסרת שיער לצמיתות לשיער בהיר אתם יכולים לבצע טיפולי הסרת שיער באמצעות טכנולוגיות כדוגמת אפילציה, באמצעות הלייזר קשה יותר לקבל הסרת שיער בהיר לצמיתות אך כמו שאמרנו לעיל, יש ליצור קשר עם מכוני הסרת שיער בלייזר לצורך קביעת ייעוץ והתאמת הטכנולוגיה במידה וקיימת לצבע שיער בהיר.

מהי ההגדרה של שיער בהיר?

שיער בהיר הוא שיער בלונידני, שיער ג'ינגי ושיער שטני בהיר.

מהן הטכנולוגיות שבאמצעותן אפשר להסיר שיער בהיר?

כיום קיימות כמה טכנולוגיות שבאמצעותן ניתן לבצע הסרת שיער לבעלי צבע שיער ועור בהיר:

אפילציה – באמצעות אפילציה ניתן להשמיד את שורש השיערה בעזרת החדרת מחט דקה וחימום האזור בעזרת זרם חשמלי.

הסרת שיער בהיר ipl – יש מכשירים מתקדמים שבעזרת הגדרה נכונה של התדר ואורך הגל ניתן להדיע לשורש השיער הבהיר.

הסרת שיער בהיר shr – גם כאן יש מכשירים שתומכים בהסרת שיער בהיר על ידי כיוון נכון של התדרים ואורך הגל של המכשיר.

 

לסיכום ראינו שבאמצעות מכשירים מתקדמים הסרת שיער בלייזר לבהירות וגם הסרת שיער בלייזר לבהירים אפשרית, הסרת שיער לבהירי שיער יותר מורכבת משיער כהה מכיוון שהלייזר לא נספג בצורה טובה בשורש השיערה, כמובן כאשר מוצאים את המכון הנכון עם הטכנולוגיה הרצויה ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר לשיער בהיר מכל אזור בגוף כגון: הסרת שיער בהיר מהפנים, כמובן בפנים יש לנקוט למשנה זהירות עקב הקרבה לעיניים.

הערה חשובה:

יש הרבה מכונים להסרת שיער בלייזר שבמחינתם ביצוע הטיפולים לבעלי שיער בהיר היא בעייתית לכן קחו את זה בהבנה ותשתדלו ליצור קשר עם כמה שיותר מכונים כדי לקבל את התמונה המלאה.