הסרת שיער בלייזר לפני צבא

אם אתם עומדים לפני גיוס לצה"ל ואתם רוצים להסיר שיער בלייזר אז דעו להסרת שיער בלייזר לפני צבא יש יתרונות וגם חסרונות.

רוב אזרחי המדינה מתגייסים לצבא ההגנה לישראל, דעו לכם שמכוני הסרת שיער בלייזר גדולים מיטיבים עם חיילי צהל ולמתגייסים הטריים וגם יש כאלה שמיטיבים עם חיילים לעתיד – ומוזילים את עלויות טיפולי הסרת שיער בלייזר, כל מה שעליכם לעשות הוא למלא פרטים בתיבה האדומה, לחכות לנציגי המכונים ולהזדהות כמתגייסים טריים או כחיילי צהל או כחיילים לעתיד ולברר עם מגיע לכם ההטבה, נפרט מהם היתרונות והחסרונות של הסרת שיער בלייזר לפני גיוס לצבא:

 

יתרונות הסרת שיער בלייזר לפני צבא:

– היתרון הבולט הוא הגיל, גיוס לצה"ל הוא לבני גילאי 18 ומעלה, וכדי להסיר שיער בלייזר למכוני הסרת שיער בלייזר יש תנאי שהמטופל יהיה אחרי גיל ההתבגרות כי יש מטופלים שבגלל השפעת הורמונים טיפולי הסרת שיער בלייזר אינם מצליחים (בעיקר בגיל הבגרות) ודרושים יותר טיפולים כי יש עוד צמיחת שיערות במקומות חדשים בגוף, לכן הגיל שלפני צבא נחשב בחלק מהמקרים לגיל שבו מערכת ההורמונלית יציבה וניתן לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר.

– היתרון נוסף הוא שאם תתחילו את טיפולי הסרת שיער לפני הצבא ותתמידו בטיפולים אז ככול הנראה כאשר תסיימו את שירותכם הצבאי כבר תהיו חלקים ובעיית שיער המיותר תהייה מאחוריכם.

– טיפולי הסרת שיער בלייזר מתבצעים כל כמה חודשים בין טיפול לטיפול לכן בזמן הצבא אתם גם ככה עם בגדים פחות חשופים, ולא תהיו צריכים להיות מוטרדים כל כך איך אתם נראים מאחורי בגדי צה"ל.

– אם אתם חברים בקופת חולים שיש לה הסכם עם מכוני הסרת שיער בלייזר, אתם יכולים לבצע הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים ולהוזיל את הטיפולים במאות ואלפי שקלים גם אם אתם לפני צבא, יש לברר פרטים ותקנון אצל מכוני הסרת שיער בלייזר ובקופת החולים שאתם חברים בה.

חסרונות הסרת שיער בלייזר לפני צבא:

– אנחנו יודעים שיש מכונים שנותנים הנחות ומבצעים לחיילים בהסרת שיער בלייזר אבל, אם אתם עוד לא התגייסתם או משוחררים טריים מהצבא בחלק מהמקומות לא תקבלו את ההנחה הנחשקת, לכן יש מצב שיהיה שווה לכם לחכות לגיוס לצה"ל על מנת לקבל את ההנחה.

– יש מכונים להסרת שיער בלייזר שמגבילים את גיל תחילת הטיפולים וגם למכונים אלה גיל 18 הוא גיל בעייתי לתחילת הטיפולים, כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים בתיבה האדומה ולברר את גילאים שבהם תוכלו להתחיל להסיר שיער בלייזר.

 

הבהרה:

לא לכל מכוני הסרת שיער יש מבצעים לחיילים, או חיילים משוחררים, אנחנו ממליצים להתעדכן מול הגורמים הרלוונטיים.