הסרת שיער בלייזר וקעקועים – האם מותר להסיר שיער בלייזר על גבי קעקוע?

קעקוע

הסרת שיער בלייזר וקעקועים – על גבי הקעקוע עצמו אסור להסיר שיער בלייזר, אך באזורים שאין בהם קעקוע – מותר

קרן הלייזר היא אנרגיית אור ההופכת לאנרגיית חום כאשר היא באה במגע עם זקיק השיערה שהוא כהה, קעקועים על גוף הגבר או האישה מפריעים לקרן האור להתקדם לכיוון זקיקי השיערה, הקעקוע בגלל היותו כהה גורם לאנרגיית האור להפוך לחום וככה אזור הקעקוע מתחמם ויכול לגרום לכוויות על גבי העור של המטופל לכן הסרת שיער בלייזר על קעקוע אסורה בהחלט.

אז איך מבצעים הסרת שיער בלייזר למי שיש קעקוע?

לבעלי הקעקועים אין כל חשש לבצע הסרת שיער בלייזר באזורים בגוף ללא הקעקועים וגם מסביב לקעקוע עצמו, לגבי האזור שלא טופל בלייזר בגלל הקעקוע ניתן לטפל בו בשיטות שונות ונקודתיות של כמו הסרת שיער באפילציה, בשילוב של שיטות אלה ניתן להסיר שיער מכל אזורי הגוף.

הסרת שיער בטוחה לבעלי קעקועים (באזורים שהם לא על הקעקוע עצמו)

בגלל שלבעלי הקעקועים סיכונים בהסרת שיער בלייזר מומלץ לבצע את הטיפולים במקומות מסודרים ומוכרים ע"י משרד הבריאות, יש להימנע מלבצע את הטיפולים אצל קוסמטיקאיות לא מנוסות ומכונים קטנים, אם שי לך קעקוע ואנחנו ממליצים ליצור קשר עם המכונים המובילים ולברר אם מותר וכמובן אנחנו ממליצים בחום רב להתייעץ עם רופא לפני.

במכוני הסרת שיער בלייזר האלה תזכה לטיפול צוות רפואי ומוסמך, כמובן יש להם אישור ממשרד הבריאות לטיפול בלייזר לצורך הסרת שיער. הסרת שיער בלייזר וקעקועים זה פוטנציאל לפגיעה בעור הגוף למטפלים חסרי ניסיון.

הבהרה חשובה:

אין במאמר זה כל המלצה, ואין לאתר זה כל סמכות רפואית,  הסרת שיער בלייזר על גבי קעקועים מסוכנת, יש להתייעץ עם רופא, ההחלטה היא על המטופל בלבד.