הסרת שיער בלייזר בקו הביקיני

הסרת שיער בלייזר בקו הביקיני

לקראת כל קיץ הופכות הקוסמטיקאיות לעסוקות יותר מתמיד בהסרת שיערות ברגליים, בבתי השחי ובמפשעות, כלומר בקו ביקיני, כדי להתאים את הגוף לחשיפת הגוף בעונה החמה. אחד המקומות החשובים ביותר של הסרת שיער הוא קו ביקיני, כלומר נקודת התפר שבין המפשעה לירך. הסרת שיער בקו ביקיני היא פעולה שגורה אצל כל הנשים כמעט, ויותר ויותר נשים נוטשות את מריטת השיער הכואבת בשעווה, החוזרת על עצמה כל מספר שבועות, בהסרת שיער בלייזר בקו הביקיני, המאפשר לעבור סדרת טיפולים אחת ולהיפטר משיער בקו ביקיני לטווח ארוך.

הסרת שיער בקו הביקיני

כאמור, הסרת שיער בלייזר בקו הביקיני הופכת אט אט לשיטה הפופולארית ביותר להסרת שיער בקו ביקיני, ובכלל. הסרת שיער בלייזר, ובכלל זה הסרת שיער בקו ביקיני, נחשבת לשיטה הבטוחה והיעילה ביותר להסרת שיער בטווח הארוך, גם בקו ביקיני. היעילות הגדולה של הסרת שיער בלייזר בקו ביקיני נובעת מהיכולת של קרן הלייזר לדייק ולמקד את פעולת הסרת השיער. הלייזר מזהה את פיגמנט הצבע של השיערה ומחמם אותה, כך שהחום עובר אל זקיק השיערה והורס אותו. בניגוד להסרת שיער קו ביקיני בסכין גילוח או שעווה, אין מגע ישיר בעור, וכל עוד מקפידים על כללי הבטיחות, הטיפול הוא הגייני, ללא תופעות לוואי, ללא חתכים, כוויות או זיהומים שונים, וזה חשוב ביותר דווקא בקו ביקיני.

איך מתכוננים להסרת שיער בלייזר קו ביקיני

לפני כל הסרת שיער בלייזר, ובעיקר כאשר מדובר בהסרת שיער בקו ביקיני, מומלץ לא להשתזף ולא לחשוף את האזור המיועד לטיפול לשמש. הסיבה לכך היא בעיקר התמקדות הלייזר בפיגמנט הצבע הכהה של השיערה לעומת העור הבהיר. מכשירי הלייזר החדישים יכולים לבצע הסרת שיער בקו ביקיני גם כאשר העור כהה, אך בכל זאת מומלץ להימנע מהחשיפה לשמש. כמו כן בתקופה שלפני הטיפול יש לגדל את השיער, ולגלח אותו ממש לפני הטיפול.

כללי הבטיחות בהסרת שיער קו ביקיני

כאשר ניגשים להסרת שיער בלייזר בקו ביקיני או בכל אזור אחר בגוף, עלינו להקפיד על מספר כללים, ובעיקר להקפיד על איכות המכון בו מבצעים את הסרת השיער בקו ביקיני. הסרת שיער בלייזר, בקו ביקיני ובכלל, חייבת תמיד להתבצע במכון הנמצא בפיקוח משרד הבריאות, ומכשיר הלייזר חייב להיות מופעל אך ורק בידי צוות מקצועי ומוסמך לשימוש במכשיר. כמו כן, יש להקפיד לבצע את הוראות הצוות המקצועי לפני ואחרי הסרת השיער בקו ביקיני. שיער המפשעה הוא קשה יותר וכהה יותר משאר שיער הגוף, ומצד שני האיזור רגיש יותר, ולכן דווקא בעת הסרת שיער בלייזר בקו הביקיני יש להקפיד על הבטיחות יותר מתמיד.