הסרת שיער בלייזר בהרצליה

הסרת שיער בלייזר בהרצליה

הסרת שיער בלייזר הינה אחד הטיפולים הקוסמטיים הפופולאריים ביותר והמכשירים הרבים לא מפסיקים להתפתח כך שאם בעבר היה מעגל המטופלים הפוטנציאליים מצומצם הרי שכיום ניתן להתאים את המכשירים למגוון מטופלים.

אם אתם מתגוררים בהרצליה ומעוניינים להסיר את השיער המיותר באמצעות לייזר מומלץ עבורכם לחפש מכון הסרת שיער בלייזר בהרצליה, כמובן שתוכלו למצוא מכונים רבים אך לפני שתקבלו החלטה חשוב שתכירו את הנושא ושתפנו אל חברים, מכרים, קרובי משפחה ותבקשו המלצות על מכון מקצועי להסרת שיער בלייזר. כמו כן, תוכלו לגלוש באתרים שונים או פורומים שעוסקים בנושא. לאחר שתקבלו המלצות וחוות דעת תוכלו לעלות שלב ולקבוע פגישת ייעוץ עם המטפל.

המכשיר המתאים

מכיוון שלכל מטופל מתאים מכשיר אחר חשוב לבצע את הבחירה הנכונה ולקבל ייעוץ מקצועי לפני תחילת הטיפול.

באופן כללי יתאים לבעלי שיער כהה ועור בהיר מכשיר שפועל על גלים קצרים, מכשירים אלו שייכים לדור מספר 2 של מכשירי הלייזר. לבעלי עור כהה יתאימו מכשירי לייזר ששייכים לדור הרביעי, מכשירים אלו שולחים גלי אור ארוכים ומסוגלים לזהות את צבע השערה ולא לפגוע בעור גם כאשר העור כהה. לבעלי עור שחום ושזוף יתאימו מכשירי לייזר ששייכים לדור השלישי ושולחים גלי אור ארוכים. בעלי שיער בהיר ודק יכולים לבצע טיפול באמצעות מכשיר ששולח פולסים קצרים אך חשוב לציין כי סיכויי ההצלחה של הטיפול נמוכים יותר משאר האוכלוסייה.

* נתונים אלו לא מחליפים חוות דעת מקצועית.

לבחור את המטפל

שפע מכוני הסרת השיער עשויים לבלבל וכדי להתמקד יש להכיר את הנפשות הפועלות – כלומר – את המטפלים. בין המטפלים הרבים ניתן למצוא קוסמטיקאיות או טכנאי לייזר. בעל מקצוע שאינו מנוסה עלול לגרום לכוויות, פיגמנטציה וצרות נוספות לכן מומלץ שהמטפל יהיה צוות מקצועי. כאשר מדובר על מכונים שמבצעים הסרת שיער באינפרא אדום בהרצליה או IPL  ניתן לפנות אל קוסמטיקאיות או אל טכנאים.

לפני תחילת הטיפול יהיה עליכם להיפגש עם צוות מקצועי ולקיים פגישת ייעוץ. במסגרת הפגישה יש לבצע בדיקת ניסיון. כמו כן יש לשאול את הצוות המקצועי מהו ניסיונו, באילו אנשים טיפל, כמה זמן הוא עובד עם המכשיר, האם הטיפול מתבצע תחת אלחוש, מה עשויות להיות תוצאות הטיפול, כמה זמן הוא ימשך (פחות או יותר), מהן תופעות הלוואי האפשריות, כמה עולה כל פגישה ועוד. שימו לב לאווירה בחדר משום שחשוב שתרגישו בנוח ושתוכלו לשאול כל שאלה ולקבל מענה מלא. אם אתם לא בטוחים שהמקום מתאים לכם או פשוט מעוניינים לקבל מידע נוסף תוכלו לבדוק עוד מכונים שמבצעים הסרת שיער באינפרא אדום בהרצליה, הסרת שיער shr בהרצליה או הסרת שיער בלייזר בהרצליה.

מכון טוב ומטפל מקצועי, מיומן וקשוב יוכלו לסייע לכם לקבל את התוצאות הטובות ביותר, כמובן שיהיה עליכם להתמיד – אך זכרו – ההתמדה משתלמת!