הסרת שיער בלייזר בבטן

הסרת שיער בלייזר בבטן – להיות חלקים זה כיף

תמו הימים בהם מראה שעיר ומסוקס היו סמל לגבריות מתפרצת, והיום בפרסומות למוצרי אופנה, טיפוח ואחרים מככבים גברים חלקים אשר אין ולו שערה סוררת אחת המפריעה לאגלי הזיעה לזלוג בנוחות על עורם המבריק והחלק למשעי. אין ספק שקודי היופי והפרמטרים החברתיים המגדירים אותם משתנים, מה שהפך את טיפולי הסרת שיער בלייזר באזור הבטן, החזה, הגב, הכתפיים ואפילו הפנים, לטיפולים שכיחים בקרב גברים.

 

הסרת שיער בלייזר בבטן אינה נחלתם של גברים, ולמרות שנשים מטבען בורכו בעור חלק יותר, ישנן מי שהמזל פסח עליהן והגנטיקה המשפחתית שלהן לא הייתה משובחת, ונותרו עם פלומות שיער לא רצויות בבטן. חלק מאותן נשים בחרו לסתום את הגולל על האפשרות ללבוש ביקיני או חולצות בטן לעולמים והסתירו את החרפה, ואילו אחרות סירבו להשלים עם רוע הגזירה והתייצבו במכוני הטיפוח והלייזר המציעים הסרת שיער בלייזר בבטן לנשים, וללא כל מבוכה נפטרו מהשיער המיותר.

האם יש כזה דבר הסרת שיער לצמיתות בבטן? כנראה שלא.

עיקר ההבטחה של מרבית המכונים הללו הוא הסרת שיער לצמיתות בבטן (אך אין כזה דבר), אולם לפני שאתם מתפתים חשוב לדעת כי המלחת הטיפול מותנית בסוג העור, הפיגמנטציה, עופי השערה, צפיפותה ועוד. הבטחה למאת אחוזי הצלחה עשויה להיות הבטחה עקרה מבלי להביא בחשבון את כל הללו בייעוץ אישי. גברים בעיקר מתאפיינים בשיעור יתר בבטן ובחזה, וכדאי לשלב את השניים בטיפולי הסרת שיער. הסרת שיער בלייזר בחזה ובבטן גם יחד תהה הן כלכלית יותר והן תתרום יותר למראה הסופי החלק, שכן אין משמעות לבטן חלקה למשעי הנחה תחת חזהו של בבון מצוי הפולה כינים מבין שערותיו. גברים המבקשים לבצע את הטיפול המשולב הסרת שיער בלייזר חזה ובטן יתקלו בשלל מבצעים והטבות בשל האיחוד בין שני אזורים בגוף, וישלבו בנוחות את סדרת הטיפולים זו בזו, כאשר אורך הסדרה הוא אישי ותלוי הפרמטרים האישיים שהוזכרו.

 הסרת שיער בבטן אצל נשים

אצל נשים לעומת זאת, מדובר באזור יחיד העומד בפני עצמו, כמעט ולא סביר למצוא נשים המגדלות שיער חזה (ובמידה וישנן כאלה מדובר כפי הנראה בבעיה רפואית עליה יש לתת את הדעת טרם הטיפול בבעיה האסתטית), וכמו כן כמות הטיפולים שתידרש לטיפול הסרת שיער בבטן בלייזר , תהיה נמוכה יותר משמעותית במרבית המקרים. מאחר והטיפול עובד על עיקרון הפגיעה בזקיקי השיער, מה שיפחית את הצמיחה המחודשת, טיפול הסרת שיער בלייזר בטן יצריך מספר טיפולים גם כאשר מדובר בכיסוח מדשאה קטנה ודלילה יחסית, וזאת על מנת להבטיח שצמיחת השיער לא תחזור ותישנה מקץ תקופה קצרה.