הסרת שיער בלייזר בבאר שבע – המדריך המלא

הסרת שיער בלייזר בבאר שבע

רוב האנשים שחיים בעולם המערבי כבר שמעו על הסרת שיער בלייזר – שיטה מהפכנית שדחפה לצד מגוון שיטות משעבדות ולא יעילות במיוחד להסרת שיער. עם חלוף השנים התפתחו מגוון שיטות נוספות (והן ממשיכות להתפתח בעודכם קוראים את המאמר), כאשר חלק מהן לקחו את שיטת הלייזר צעד נוסף קדימה. בד בבד הוקמו מגוון מכונים שמתמחים בהסרת שיער בלייזר ואלו פזורים על פני כל הארץ כך שניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בבאר שבע, בתל אביב, בחיפה ועוד, כמובן שעדיין ניתן לבצע הסרת שיער באמצעות שיטות אחרות ומכונים רבים מבצעים הורדת שיער בשעווה בבאר שבע או בכל עיר אחרת אך אנשים שמעוניינים להפטר מהשיער (להיפטר מעד כ- 90% מהשיער שכן הסרת השיער אינה לצמיתות) פונים אל מכוני הסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום – אורכי גל שונים

נוסף על שיטת הסרת שיער בלייזר פונים אנשים רבים אל מכונים שמבצעים הורדת שיער באינפרא אדום בבאר שבע, בחיפה, באשקלון וכו'. פעמים רבות עולה השאלה – "מה ההבדל בין הלייזר ובין האינפרא האדום?" והתשובה היא שהלייזר משתמש בקרן אור אחת בעוצמה גבוהה ומכשיר האינפרא האדום עובד על כמה גלי אור בעלי אורכים שונים ולכן בניגוד ללייזר הוא מתאים לבעלי עור כהה.

הסרת שיער –  שיטות חדישות נוספות

כפי שציינו – תחום הסרת השיער נמצא בפיתוח מתמיד. בין השיטות הנוספות ניתן למצוא את שיטת SHR . שיטת SHR (Super Hair Removal) מתבצעת על ידי הבזקי אור והיא נחשבת ליעילה ומהירה, מכיוון שיש שימוש באנרגיה נמוכה ביחס לשיטות אחרות היא פחות כואבת (כמובן שרמת הכאב משתנה מאדם לאדם). יתרונות נוספים של השיטה הם שהיא מתאימה לכל סוגי העור למעט עור צרוב וניתן לבצע את ההסרה גם בחודשי הקיץ. חשוב לציין שהשיטה לא מתאימה לג'ינג'ים, בלונדינים או בעלי שיער שיבה/ לבן. ניתן לבצע הסרת שיער shr  באר שבע, רמת גן, תל אביב ועוד.

שיטה אחרת להסרת שיער מתבצעת באמצעות אולטרסאונד. השיטה פועלת על גלי קול בעלי תדירות גבוהה באופן יחסי, גלי הקול גורמים להשמדת זקיקי השיער. השיטה מתאימה במיוחד לאזורים קטנים כמו למשל – הגבות, אצבעות הרגליים, הלחיים ועוד ומיועדת עבור כל גווני העור וסוגי השיער.

לבחור בשיטה המתאימה ביותר – לפני שמסירים – חושבים

באמצעות השיטות המתקדמות יכולים כל אחד ואחת למצוא את השיטה המתאימה ביותר. כדי לבצע את הבחירה הנכונה יש לגשת אל מומחה בתחום ולקבל חוות דעת והמלצות, לבדוק כמה מכונים להסרת שיער, לפנות אל מכרים וחברים שביצעו את התהליך, לערוך השוואת מחירים ולבחור במטפל מקצועי ואמין שעובד בשקיפות מלאה, בודק את המטופל ,מספק הסברים מלאים ומבצע תיאום ציפיות.