הסרת שיער בלייזר באף – הסרת שיער לצמיתות באף.

ככול שמזדקנים, שיער מתחיל לנבוט במקומות שאתם לא מצפים לו, לכל אחד יש שיער באף, זה חשוב לתפקודו אבל עם הזמן הוא מתחיל לצאת החוצה גם לגברים וגם לנשים.

הסרת שיער בלייזר באף

נשים וגברים כאחד מסירים שיער מהאף, הסרת שיער מהאף יכולה להיות כואבת, האף הוא אזור מאוד רגיש וכל הוצאת שיערה בשיטות הקשורות למריטה יכולה להיות בלתי נעימה וקשה.

עם השנים שיטות הסרת שיער באף השתנו מקצה לקצה וקיום השיטה המובילה ביותר היא הסרת שיער בלייזר באף, הטיפול הוא מהיר מאור ולוקח 2 דקות בלבד, הטיפולים אינם כואבים ולאחר מספר פגישות במכוני הסרת שיער בלייזר תראו שהשיער מהאף לא יצמח לכם יותר.

מחירי הסרת שיער בלייזר באף הם מאוד זולים מכיוון שמדובר באזור קטן מאוד, המחיר הוא כמה מאות שקלים לסדרה של טיפולים שתבטיח לכם הסרת שיער לצמיתות מהאף.

כמה טיפולים אני צריך להסרת שיער בלייזר באף ?

מספר הטיפולים זה עניין אישי, כל מטופל מגיב אחרת לטיפולי הסרת שיער בלייזר באף, אך לרוב האנשים אחרי 8 טיפולים השיער מהאף לא יצמח יותר

הסרת שיער בלייזר באף – איך זה עובד ?

הלייזר שהוא אנרגיית אור עובר דרך האף ומתנגשת בזקיק השיערה, בהתנגשות אנרגיית האור הופכת לחום רב, חום זה מספיק לשרוף את הזקיק ולאחר מפשר טיפולים כאלה הזקיק מושמד לחלוטין.

מדוע לייזר הוא טוב יותר מאשר שיטות אחרות במיוחד באזור האף?

הסרת שיער בלייזר מהפנים או בשאר חלקי הגוף הפכה פופולרית יותר ויותר עם השנים, בניגוד לשיטות אחרות, כגון שעווה, קרמים וגילוח, יכולים לפגוע או לגרום לגירוי באזורי האף העדינים, ללייזר אין תופעות לוואי אם נצמדים להוראות, אינו משתמש בחומרים כימיים והיתרון הגדול ביותר הוא שלייזר מדכא צמיחה הפוכה של שיער. רק באמצעות הלייזר תוכלו לקבל תוצאה של הסרת שיער לצמיתות באף.

 

הבהרה ועדכון לכתבה:

הסרת שיער בלייזר כבר לא מוצהרת כהסרת שיער לצמיתות, אלה כהסרת שיער לטווח ארוך