הסרת שיער בלייזר באזור הפנים

הסרת שיער בלייזר באזור הפנים – מידע שימושי.

קודי היופי הנשיים במאה העשרים ואחת קובעים כי על כל אישה באשר היא להיות רזה, להיות בלונדינית ולא לשאת שיערות בשום מקום אחר מלבד מעל הקרקפת. הפרמטרים המחמירים הללו שולחים המוני נשים אל כוהנות הדיאטה הגדולות ומכוני הכושר, אל חומרי החמצון במספרות ואל המכונים המקצועיים בהסרת שיער בלייזר. לפני שנתקומם כנגד הקודים החברתיים, יסכימו נשים רבות כי בעוד שעם מעט עודף משקל ניתן לחיות בשלום ובהיסטוריה האנושית אותרו ותועדו לא מעט נשים חומות שיער רחמנא ליצלן, שהצליחו לקיים חיים מאושרים ומלאים ואפילו למצוא זוגיות ולהקים בית כנגד כל הסיכויים, ומאחר ולא ניתן לזהות סטטיסטיקה זהה אצל נשים מזוקנות ומשופמות, הסרת שיער בלייזר באזור הפנים הפכה למבוקשת גם בעבור מי שאינה מבקשת להיות הדוגמנית הבאה.

למה הביקוש להסרת שיער בפנים גדול יותר אצל נשים?

מאחר וההורמונים הגבריים הותירו אותם עם שיער פנים עבות וצפוף שאינו מתאים לטיפול באמצעים קוסמטיים, הפכה הסרת שיער בפנים בלייזר כשירות המופנה לנשים בעיקר. חשוב לדעת כי נשים הסובלות משיעור יתר בפנים לרוב מביאות עמן חוסר באיזון הורמונאלי הגורם לתופעה, ועשוי להימשך גם לאחר התהליך. משום כך הסרת שיער בלייזר בפנים לנשים כולל בתוכו סיכונים לא מעטים ומצריך ייעוץ מקצועי ורפואי טרם תחילת הטיפול. האזורים שבכל זאת מומלצים לבצוע הסרת שיער בלייזר בפנים ללא תופעות לוואי וסיכונים מיותרים הם שער השפם והחלק המחבר בין הגבות.

האם הסרת שיער בלייזר בפנים מתאימה לכולם?

למרות שהלייזר כשיטה להסרת שיער הוא שיטה מתקדמת ואיכותית, מעוטת סיכונים ובעלת אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, הן במעמד הטיפול הראשוני והן בעמידות הטיפול לאורך זמן רב, קיימות קבוצות סיכון אשר להם לא מומלץ לבצע הסרת שיער בלייזר באזור הפנים או בכלל:

  • אנשים בעלי צבע עור כהה יותר מצבע השערה- סיכון גבוה לכוויות וכתמי עור לא רצויים.
  • לנוטלים תרופות נגד אקנה או תרופות על בסיס זהב דוגמת תרופות נגד דלקת מפרקים.
  • חולי ויטליגו (מחלת פיגמנטציה נדירה אתה זוהה מייקל ג'קסון בזמנו, בהפיכת העור משחור ללבן) שעשויים לסבול מכתמים כהים או כוויות באזור הטיפול.
  • אזורים מקועקעים עשויים להיוותר עם צלקת ומשום כך לא נכון לבצע את הטיפול בסביבתם.
  • בעלי היסטוריה של מחלת ההרפס- להם כדאי לקבל טיפול נוגד דלקות טרם הטיפול בלייזר
  • למי שצלקות אינן נרפאות אצלו היטב בדרך כלל, מומלץ התחיל בניסיון על פני אזור קטן ומוצנע לפני הטיפול.
  • צמיחת שיער אינטנסיבית ופתאומית עשויה להצביע על הבעיה הורמונלית הנובעת מהתפרצות של גידול סרטני. במקרה כזה יש למהר ולהיוועץ ברופא ולא לחפש את המענה הקוסמטי.

אז איך מתחילים?

בטרם תמהרו לבדוק בגוגל הסרת שיער בלייזר המלצות או הסרת שיער בלייזר מחירים, חשוב לתת מענה לצרכים הרפואיים של הגוף ולא להעמידו בסיכונים מיותרים.

יחד עם זאת, כפי שניתן לראות מרבית הנשים אינן נמצאות בקבוצות הסיכון הללו, והאפשרות להסיר שיער פנים מיותר בלייזר פתוחה בפניהן. חשוב כמובן לבצע את התהליך במכון מסודר ומוסמך המורשה לבצע הסרת שיער בלייזר ומציע ליווי ופיקוח ולוקח אחריות על העבודה הרגישה.

לידיעה:

המידע במאמר נכון למועד כתיבתם ואינו מחליף התייעצות רפואית, במידה וגיליתם שגיאה בכתוב יש לפנות למפעיל האתר.