הסרת שיער בידיים מחירים – הסרת שיער בלייזר בידיים מחיר

מחירי הסרת שיער בלייזר בידיים לגברים ונשים נקבעים לפי צבע העור וגוון השיער מה שמשפיע על מספר הטיפולים במכוני הסרת שיער בלייזר, ההמלצה היא להשוות מחירים ולא להסתמך על הצעה אחת.

הסרת שיער בידיים מחירים

נשים וגברים רבים מגלחים את השערות בידיים שלהם, מאות ואולי אלפי פעמים במהלך חייהם. יש אפשרות לוותר על המשימה מייגעת הזאת וגם החיסכון של אלפי השקלים על הוצאות של סכיני גילוח ושעווה במהלך תקופת חיים, וייתכן שאתם תוהים אם הסרת שיער בלייזר היא אלטרנטיבה טובה ומהם מחירי הסרת שיער בלייזר בידיים.

 

הסרת שיער בלייזר בידיים מחירים

טווח מחירי הסרת שיער בלייזר בידיים נעים בין 2400 ל 3400 ₪ לפי מחירון הסרת שיער בלייזר כאמור מחירים אלה הם לפני הנחה וכוללים את כל חלקי הידיים, מחיר הסרת שיער בידיים בלייזר מתחלק לפי חלקי היד המיועדים לטיפול גם לגברים וגם לנשים נהוג לחלק את האזור היד ל 1/2 שזהו החלק מהמרפק ומטה ול 2/3 שזהו כל היד, כמובן הסרת שיער בידיים מחירים סופיים נקבעים בפגישת הייעוץ במכון להסרת שיער בלייזר לאחר אבחון חלקי היד המיועדים להסרת שיער בלייזר.

 

הסרת שיער בידיים מחירים

ישנן דרכים שונות לבצע הסרת שיער בידיים ללא הצורך בלייזר, כך דעו כי בסופו של דבר ההוצאות על הטיפולים השוטפים יעלו על אלה של הסרת שיער בלייזר בידיים מחירים והם כמובן לא לצמיתות.

1) הסרת שיער בידיים באפילציה – בשיטה זו תוכלו להגיע לתוצאות דומות לאלה של הלייזר והכוונה היא להסרת שיער לצמיתות, אך דעו שהטיפול הוא כואב – מדובר בהשמדת זקיק השיערה ע"י חימום בזרם חשמלי, הטיפול הוא מאוד איטי שכן הוא דורש שיערה אחת בודדת בכל פעם.

2) גילוח – לא מומלץ להשתמש בסכין גילוח להסרת שיער מהידיים, השיערות גדלות במהירות ויותר עבות מהפעם הקודמת.

3) שעווה – השעווה היא השיטה הנפוצה והזולה להסרת שיער מהידיים.