הסרת שיער בחוט – כל היתרונות והחסרונות

הסרת שיער בחוט נחשבת לדרך קלה ובטוחה, באופן יחסי, להסרת שיער.

הסרת שיער על ידי חוט אפשרית גם באופן עצמאי בבית, ובדרך כלל משתמשים בה בעיקר להסרת שיער מהפנים.  כמו לכל שיטה להסרת שיער, גם לשיטה זו יש יתרונות וחסרונות.

 

הסרת שיער בחוט – היתרונות

  • – מחיר הסרת השיער בחוט הוא אפסי אם את עושה זאת לבד, בעזרת חוט תפירה. אם את הולכת לקוסמטיקאית או משתמשת במכשיר להסרת שיער בחוט, המחיר כבר מעט גבוה יותר, אך עדין שווה לכל נפש.
  • – הסרת שיער פנים בחוט היא מהירה ואם את מסירה שיער בחוט בגרסה הביתית, תוכלי לסיים זאת תוך כמה דקות.
  • – אם את מיומנת ומתורגלת, תוכלי להגיע לרמת דיוק גבוהה תוך שמירה על סניטציה מקסימלית.

 

החסרונות של הסרת שיער בחוט

  • – זה כואב. מאוד. אם את לא מתורגלת מספיק זה יכול לכאוב יותר משיטות אחרות.
  • – כדי להגיע למיומנות המאפשרת לך להינות מכל היתרונות, עלייך להתאמן ולתרגל. על עצמך. קבלת הסבר על הורדת שיער בחוט באופן תיאורטי פשוט אינה מספיקה.
  • – הסרת שיער ביד לא מיומנת עשוי לשבור את השערות והן יצמחו מהר יותר. אם זה היה הרגליים, ניחא, אך כאשר מדובר בהסרת שיער בפנים, צמיחה מהירה היא לא דבר רצוי.
  • – חוסר מיומנות עשוי לגרום לשריטה ופציעה של העור בשל תנועות לא נכונות. שימוש במכשיר סילק להסרת שיער בחוט, שהוא פטנט להסרת שיער, מקטין את הפציעות, אך עדיין נדרש תרגול.

סיכום הסרת שיער בחוט – אז מה כדאי?

לטעמנו, הסרת שיער בחוט נראית פשוטה בידיים מיומנות, אך אם לא למדת כיצד לבצע זאת נכון מגיל צעיר, לימוד הסרת שיער  עלול לכאוב, לפצוע, ולגרום נזקים. חבל. בנוסף, חשוב לזכור שלא כדאי להתחיל להסיר שערות לפני סיום תהליך ההתבגרות המינית, בשל שינויים שהגוף עדיין עובר. היום, עם כל ההתפתחות המדעית, נראה בלתי סביר להשתמש בשיטות המיושנות ששימשו לפני עשרות שנים במדינות המוסלמיות, שם התפתחה השיטה של הסרת שיער בעזרת חוט. כמו בשעווה,  הכואבת לא פחות וגורמת כוויות ונזקים אחרים, שגם היא שיטה שפג תוקפה. רתמו את הטכנולוגיה לשירותכן והסירו שיער בלייזר. קצת מאמץ, ואין יותר שיערות. זה כדאי!