דילול שיער ברגליים לגברים

דילול שיער ברגליים לגברים – לרגליים חלקות יותר

ישנם גברים אשר השלימו עם הגזרה של גוף שעיר שכולל בין היתר שיעור באזור הידיים, בית חזה, בטן, גב ואף הרגליים. אך למרות ששיעור נחשב מאז ועד היום לסמל הגבריות, עדיין ישנם גברים שלא מרוצים משיעור היתר ברגליים במיוחד במקומות ציבוריים כמו : בריכה, ים, חדר כושר וכו' אשר מצריכים לחשוף את הגוף. דילול שיער ברגליים לגברים הוא הפתרון לכל הגברים המתוסכלים שאיבדו תקווה. בכתבה הבאה תבינו מהו דילול שיער בלייזר ברגליים, מה ההבדל בין דילול שיער ברגליים לעומת שיטות אחרות, והאם דילול שיער ברגליים כדאי לגבר הישראלי.

מהו דילול שיער בלייזר ברגליים לגברים ?

דילול שיער בלייזר ברגליים היא שיטה להפחתת שיער מיותר באזור הרגליים, השיטה מתאימה לגברים הישראלים, מדובר על כמה טיפולי לייזר אשר מתקדמים באזור הרגליים וגורמות בסופו של דבר לתוצאה מדהימה של רגליים לא שעירות ולא חלקות מדיי. דילול שיער ברגליים נעשה לפי שיעור היתר של הגבר, ישנם גברים שעירים עד מאוד אשר יצטרכו יותר טיפולים על מנת לדלדל את השעירות, לעומתם יהיו גברים שמספיק כמה טיפולים בודדים על מנת שיהיו להם רגליים פחות שעירות.

מה כולל דילול שיער ברגליים לגברים?

דילול שיער ברגליים לגבר כוללת טיפול בלייזר ישירות לאזור הרגליים, מדובר על נגיעות לייזר אשר מתפרסים על פני כמה טיפולים בהתאם לשיעור היתר. סדרת טיפולים נעה בין 6-9 טיפולים בממוצע שבסופם נהנה הגבר מרגליים לא שעירות ולא חלקות מדיי במינון המתאים  לו. בטיפולים אלה מתמקדת קרן הלייזר באזור השעיר שהוא הרגליים, והיא מטפלה בשערה מהשורש. דילול שיער ברגליים לפני ואחרי שונה עד מאוד, אחרי הטיפולים לדילול שיער הרגליים אין זכר לשיעור היתר קודם לכן.

למי מתאים דילול שיער ברגליים?

דילול שיער ברגליים מתאים לגברים שעירים מאוד בעלי שיער בגוון כהה, הסרת שיער בלייזר מתאימה לגילאים מסויימים,  אפשר לבצע בגילאי 24-25 אשר סיימו את ההתפתחות ההורמונאלית ורמת השעירות שלהם קבועה. גברים בעלי שיער בהיר כגון: בלונדיני, ג'ינג'י אשר לא בגילאי 24-25,  אינם מתאימים לטיפולי דילול שיער ברגליים.

מה ההבדל בין דילול שיער ברגליים לבין שיטות אחרות?

דילול שיער בלייזר ברגלים לגברים שונה משיטות אחרות בכמה דברים:

  • מדובר על טיפולי לייזר אשר מתמקדים בשורש השערה באזור הרגליים. מדובר על אזור קטן יותר מאשר אזורים אחרים בגוף אשר מצריכים הסרת שיער.
  • בטיפולי לייזר ברגליים המטפל משתמש בעוצמות משתנות על פני צפיפות שיער משתנה, כלומר בכל שלב שונה משלב אחר בטיפול עקב צפיפות השיער המשתנה.
  • מאחר ומדובר בדילול נדרשים פחות טיפולים אשר בסרת שיער.
  • הלייזר הוא הפתרון הטוב ביותר מכיוון שהוא פועל על שורש השערה בשונה משיטות אחרות שהשיער נחתך חלקית וגודל קוצני
  • המחיר של דילול בלייזר זול יותר מאשר הסרת שיער בשיטות אחרות.

האם יש שוני במחיר בין דילול שיער לבין הסרת שיער ?

המחירים של דילול שיער לגברים ברגליים נמוך יותר מאשר הסרת שיער, וזאת מאחר שמדובר על פחות טיפולים מאשר הסרת שיער. עם דילול שיער ברגליים מחירים תקבלו מחיר משתלם אשר אינו עולה יקר כמו הסרת שיער. וזאת מכיוון שבדילול שיער ברגליים מדובר על דילול השיער עצמו ולא הסרה, ואילו בהסרה מדובר על הסרת השיער ולא דילול. לכן דילול שיער ברגליים מחיר שונה מהסרת שיער ברגליים.