דילול שיער באמצעות לייזר

דילול שיער באמצעות לייזר – הפתרון היעיל להפחתת שיער גוף

דילול שיער באמצעות לייזר הפך למונח מוכר ומקובל בזמן האחרון, ובעיקר דילול שיער בלייזר לגברים. דילול שיער משמעותו צמצום כמות השיערות על פני העור, ולמעשה, דילול השיער הוא התוצאה הטבעית של הסרת שיער בלייזר. רמת הדילול תלויה במספר הטיפולים, וככל שנערכים יותר טיפולים כך השיער מתדלדל יותר, עד שכמעט ואין לו זכר. בטיפולי דילול שיער בלייזר מווסתים את קרן הלייזר על עוצמות נמוכות בפרמטרים מסוימים, וכך משיגים תוצאה של דילול בלבד ולא הסרת שיערות.

דילול שיער מקצועי

טכניקת הלייזר של היום מאפשרת לבצע דילול שיער מדויק באזורים הנבחרים, תוך שמירה על מראה טבעי. כמובן שקהל היעד הטבעי של דילול השיער הוא גברים. נשים יעדיפו לבצע הסרת שיער מלאה על פני דילול.  טיפולי הדילול קצרים יותר מאשר טיפולי הסרת שיער מלא, כמובן, ולכן מחיר דילול שיער בלייזר יהיה נמוך יותר. טכניקת דילול השיער מאפשרת לדלל אותו בצורה סימטרית ואחידה, כך שהמראה הטבעי של השיער נשמר, אך צפיפותו יורדת. לאחר כל טיפול נבחנת התוצאה ורמת התדלדלות השיער במקום, והמטופל יכול להחליט אם להמשיך לטיפול דילול נוסף או לא.  כמובן שגם דילול שיער באמצעות לייזר חייב להיות מבוצע על ידי צוות רפואי מיומן, בדיוק כמו הסרת שיער.

שאלות נפוצות בנוגע לדילול שיער באמצעות לייזר

ריכזנו עבורכם מספר תשובות לשאלות נפוצות בנושא דילול השיער:

  • דילול שיער באמצעות לייזר אינו טיפול מסוכן ואין לו תופעות לוואי ממושכות או סיכונים. תופעות הלוואי הטבעיות של הדילול הן אדמומיות מקומית ונשירת שיער תוך שבועיים שלושה מיום הטיפול.
  • שלבי טיפולי הדילול זהים לשלבי טיפולי הסרת שיער, כולל שימוש בחומרי אלחוש וכו'.
  • טיפול במכשירי לייזר יכול להתבצע אך ורק על ידי צוות מקצועי ומוסמך. הדבר נכון לדבי הסרת שיער מלאה ולגבי דילול שיער גם יחד.
  • טיפולי דילול או הסרת שיער מומלצים החל מגיל 21 לגברים ו- 3 שנים לאחר הופעת וסת סדירה לנשים.
  • טיפולי דילול שיער מתאימים לכל אזורי הגוף : דילול שיער בחזה בלייזר, דילול שיער בלייזר ברגליים, דילול שיער בגב, באיברי המין וכו'.
  • מחירי דילול שיער באמצעות לייזר דומים למחירים של הסתר השיער, כיוון שעלות הפעלת המכשיר יקרה, אך הטיפולים חסכוניים יותר וקצרים יותר, כך שהדילול עולה פחות, בסופו של דבר.