אלכסנדריט הסרת שיער – סיקור

כמובן נקדים ונאמר שכתבה זו היא סיקור בלבד, לאתר זה אין קשר עם המכשירים המדוברים, אם מצאתם טעות בכתוב נשמח שתעדכנו אותנו ואנחנו נעדכן את הכתבה בהתאם.

אלכסנדריט הסרת שיער – מה המכשיר הזה יודע לעשות?

אלכסנדריט הוא אחד המכשירים להסרת שיער בלייזר. מכשיר הלייזר אלכסנדריט מפיק לייזר באורכי גל אחידים, המתמקדים בפיגמנט השערה הכהה והורסים את שורשי השיער בלי לגרום נזק לרקמות השונות שסביב לזקיק. אלכסנדריט הסרת שיער הוא מכשיר שמתאים בעיקר לאנשים בהירי עור בעלי שיער כהה, וככל שהניגוד ביניהם גדול יותר, כך הטיפול יעיל יותר. לפניכם כל המידע שדרוש על הסרת שיער בלייזר במכשיר אלכסנדריט.

הסרת שיער לצמיתות בעזרת אלכסנדריט, האם זה אפשרי?

משרד הבריאות קבע זה מכבר כי אין דבר כזה הסרת שיער לצמיתות, לא במכשיר אלכסנדריט ואל בשום מכשיר לייזר אחר, כיוון שלעתים רחוקות עלולה להיות  צמיחה של פלומת שיער בהירה ועדינה לאחר כ- 5 שנים. אי לכך ובהתאם לזאת, הסרת שיער במכשיר לייזר אלכסנדריט, ובמכשירי הלייזר האחרים, נקראת הסרת שיער לטווח ארוך, למרות שהסיכוי שאכן יצמח שוב שיער באזור המטופל הוא קלוש.

אלכסנדריט הסרת שיער

תהליך הסרת השיער באלכסנדריט לייזר הוא פשוט: שוטפים את האזור, מנקים אותו באלכוהול ומורחים משחה מאלחשת. המטופל לובש משקפי מגן ומכוונן את מכשיר האלכסנדריט בהתאם לגוון העור והשיער. לאחר מכן ניתן להפעיל את המכשיר ולצפות בהרס היעיל של זקיקי השיערות. לעיתים מורגש מעט כאב בעת הטיפול, הנמשך כחצי שעה בהתאם לשטח המטופל. אדמומיות ואף נפיחות קלה הן תופעות ידועות לאחר ביצוע הסרת שיער באלכסנדריט, כמו ברוב המקרים של הסרת שיער בלייזר, אך התופעה חולפת לאחר מספר שעות. מינימום הטיפולים הדרוש כדי להשיג תוצאות סופיות הוא 7 טיפולים, בהפרש של חודש בין טיפול הסרת שיער באלכסדנריט למשנהו, והמקסימום הוא 12 טיפולים.

אלכסנדריט או לייטשיר

לייטשיר הוא מכשיר חדש להסרת שיער, שפותח בארצות הברית ונחשב למכשיר הלייזר הטוב ביותר כיום. הלייטשיר הוא מכשיר לייזר חדיש, המפיק כמה אורכים של גלי לייזר במקביל, כך שיותר שיערות נהרסות במקביל. מכשיר אלכסנדריט הסרת שיער הוא מכשיר קלאסי יותר, ובעוד הלייטשיר מתאים לכל סוגי השיער והעור וניתן לבצע בעזרתו הסרת שיער גם לבעלי עור כהה ושיער בהיר, האלכסנדריט אינו מסוגל לכך. שני המכשירים מצוידים במערכת קירור מובנית, אך זו של הלייטשיר חזקה יותר. יחד עם זה, מחירו של הלייטשיר גבוה מאוד ולכן הטיפולים בו יקרים יותר, ולא תמיד יש הכרח להתעקש עליו דווקא.

הבהרה:

כתבה זו היא סיקור בלבד ובאה לשפוך אור על המכשיר המדובר, ואין לאתר זה שום קשר למכשיר, הנתונים יכולים להשתנות, לפרטים מלאים ועדכניים יש ליצור קשר עם המכונים שמשתמשים במכשיר או מאתר החברה שמייצרת את המכשיר.