הסרת שיער מהגב

הסרת שיער מהגבהשערות בגב משתנות עם שנים, יש אנשים שנולדים עם שערות בגב ויש אנשים ששערות בגב צומחות פתאום, לשני המקרים האלה יש שורה תחתונה – יש שערות בגב וזה לא אסתטי.

השערות בגב משתנות עם השנים, אתם בטח שואלים את עצמכם למה הכוונה? יש אנשים שנולדים עם שערות בגב וזאת הם מקבלים כעובדה ויש אנשים ששערות בגב מתחילות לצמוח פתאום בשלב כזה או אחר של החיים. לשני המקרים הנ"ל יש שורה תחתונה – יש שיערות בגב.

בעבר הורדת שיערות בגב היה נחשב לא גברי במיוחד אצל הגברים ונשים היו נמנעות מלגלח או להסיר את השיער עם שעווה באזור זה, עם תרבות האופנה של היום שאת השיער העודף מסירים ולא משאירים.

שיער מהגב – הסרה ללא כאבים

עור הגב הוא עבה יותר וקשיח משאר חלקי העור בגוף, לכן הסרת שיער מהגב פחות כואבת משאר הגוף, לרגישים שבבנו מתבצעת הכנה וייתכן שימרחו משחת על חוש לפני הטיפול, משחה זאת מטשטשת ומערפלת את חום הלייזר הנפלט. לאחר מספר קטן של טיפולים מייד תרגישו בהבדל, שיער הגב יהיה דליל יותר ויותר מטיפול לטיפול עד שייעלם לצמיתות.

שיער מהגב – מה חדש בטכנולוגיה

בעידן המודרני שבו נשים וגברים כאחד מסירים שיער באמצעות לייזר גרמה לכך שהטכנולוגיה השתנתה במהירות והשתכללה עקב הביקוש הרב והדרישה שהטיפולים יהיה קצרים ומעטים.

כיום קיימים מכשירים רבי עוצמה ושלא גורמים כאבים שמגיעים לשורש השיערה ומחלישים אותה בצורה ניכרת עד שזאת מפסיקה להצמיח שיערות, שטח הפנים של המכשירים גדל וזה אומר שבפולס אחד ויחיד מסירים שטח פנים של שערות יותר גדול מבעבר.

שיער מהגב – מחירים

מחירי הסרת שיער בגב יורדים משנה לשנה וכמובן הכוונה למחירי הסרת שיער לצמיתות, המחירים יורדים בגלל שמשך הטיפול מתקצר בגלל הטכנולוגיה החדישה.

המחירים של הסרת שיער בגב נעים כיום בין 2000-3000 שח, המחירים משתנים מאדם לאדם בהתאם למספר הטיפולים המוערכים עד להגעת התוצאה הרצויה וכמובן הדבר החשוב ביותר הוא עם איזה מכון להסרת שיער אנחנו עובדים, המחירים משתנים ממכון למכון והתחרות רבה בין המכונים הגדולים, אנחנו הצרכנים צריכים להיות חכמים ולבצע סקר מחירי הסרת שיער בניהם כדי לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר עבורנו.
מאמרים קשורים:
הסרת שיער מהפנים
הסרת שיער מהאוזניים

 

עדכון לכתבה: 

הסרת שיער בלייזר כבר אינה מוכרזת לצמיתות אלה – להסרת שיער לטווח ארוך – יש לקבל את כל הפרטים המלאים והעדכניים ממכוני הסרת שיער בלייזר לאחר הכנסת הפרטים בתיבה האדומה.